blussing
Collapse
X
-
Kommentar
-
Hafslund smugla bluss mot haugesund!Kommentar
-
Ja du får fortsette og være sur du.
Iallefall så kommer jeg til å bare sitte her og nyte en av de beste dagene i mitt liv.Kommentar
-
Bare stilte et spørsmål og følte jeg måtte svare når jeg fikk svar tilbake.
kozz og nuzz og klemzzz.YvonneKommentar
-
-
Kan virkelig ikke fatte hva som er så fett med litt ild og røyk. Så lenge de som blusser (altså KFL denne gangen) tar boten slik at det ikke går på LSK så bryr jeg meg fint lite. Forøvrig noe de slipper denne gangen siden NFF sier det ikke blir noen bot.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg ga de som fikk bot utenfor Ullevoll (inngang 16) en klapp på skulderen og sa at det var bra gjort. Om det var disse som gjorde det er jeg ikke sikker på ,men når man får bot fra politiet og må oppgi navn og adresse så burde jeg treffe ganske bra.
Er fortsatt hes! Selvom det var MYE bedre trøkk i teltet enn det var på ullevoll, beklageligvis(?)Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Tifoen var definitivt også fet. Men det er da ikke sånn at fordi om man har en fet tifo er det ikke mulig å benytte seg av bluss eller omvendt?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Gratulerer til alle for en herlig organisering og gjenomførelse av blussinga.Ultras Felt CKommentar
-
Interessant...
Når det gjelder effekten av bluss. Røyken gjorde at jeg ikke så en dritt av banen, kunne skimte Søgård nede ved cornerflagget. Det var bare så vidt røyken lettet til gutta skulle motta pokalen. Det var ikke vips, over.
Skal rette en ting. Var blussinga organisert er det ikke forbanna idoter. Da er det bare forbanna idioti.
Det er også interessant å merke seg at mange setter tilgangen til ulovlig blussing, foran flere tusen andres opplevelse av feiringa. En herlig moral, og virkelig rørende evne til å sette seg i andre menneskers situasjon/opplevelse av ting.
Til slutt vil jeg si at denne type markeringer øker sikkerhetsoppbudet rundt kamper. Dette medførte at jeg, og mange mange andre, ble stående 45 minutter i kø før vi slapp inn på Ullevaal. Ble alvorlig bekymret for ikke å rekke kampen, men var heldigvis på plass ti min før avspark.
Magisk dette med blussing, virkelig magisk!Kommentar
Kommentar