Sjekkinga var dårlig.. Jeg hadde hull i lomma, og da hadde en kniv falt ned til bunnen av buksa på en måte, uten at de sjekka der, så kom inn med den.. Hadde vel fått med bluss der og.
blussing
Collapse
X
-
Kommentar
-
Sjekken ved inngang 13 var egentlig ganske ræva når jeg gikk inn. Litt klapping på lomma og rett inn. Skjønner godt at de vurderer å gi bot til seg selv for dårlig jobb. Er umulig å sjekke godt nok til å stoppe godt gjemt bluss uansett, det så vi på søndag.
Passet genialt med blussing etter å ha venta å pokal så lenge. Godt jobba til de som fiksa dette!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Jeg ble veldig dårlig kontrollert, men det er sikkert fordi jeg ser så uskyldig ut.
Kontrollen var vesentlig grundigere når vi i forbindelse med TIFO forflyttet oss mellom øvre og nedre, og da var vi fulgt av vakter hele veien. Merkelig prioritering.Kommentar
-
-
Jeg måtte gjennom en sjekk i inngang 13 á la Stavanger, med tømming av skulderveske, åpning av jakke og tilnærma intimsjekk.
Det siste setter jeg pris på å ta initiativ til sjøl, uansett hvor kjekk vakta måtte være.Vidar Evje
Kommentar
-
Ble ganske forbanna på de som blussa !! måtte jo gå vekk hadde Sterk Astma!! En ting å si : IDIOTER!!Kommentar
-
Brukte inngang 13 her også og kan bare hive meg på de som forteller om latterlig sjekk.
Hetter er jo et populært sted å gjemme slike ting og ingen jeg kom i følge med som hadde hetter ble undersøkt der, ei heller bedt om å åpne jakka faktisk, var litt klemz og koz, men det var det hele.
Mortus vivis praecipant
¤ Brigate Giallo ¤Kommentar
-
Ja, hadde enda det vært noe vits i. Hvorfor i h.... begynte de ikke å slippe inn fra kl. 11? Vi sto jo ved inng.13 helt til over 12 før de begynte å slippe folk inn, sånt blir det trengsel og irritasjon av. Helt unødvendig!
On topic; vanligvis er jeg mot blussing, men i går var alt bare herlig!
Skal det først blusses, var jo timingen perfekt.
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Normalt litt skeptisk til fyrverkeri inni store folkemengder, men dette var bare fett! Røyken var litt irriterende, men etter noen få minutter var den borte, og det var det verdt!
The Double i 2008!Kommentar
-
Virkelig rørende å se alle de tusen som gav deg "tommel opp" i åpningsinnlegget ditt. Gratulerer!Kommentar
-
Til alle dere som syntes at dette med blussing var en dårlig ide så ta gjerne en titt på bildene fra tifo'n og blussinga så får dere si hvor inni helsikes kult det ser ut, lillestrøm har satt en ny standard på tifo og supporter engasjement i norge!!... helt sykt!!!I år så tar vi potetgull!!Kommentar
-
Utrolig å se hvordan enkeltpersoner blir kappet huet av og hetset her inne fordi de uttrykker at de syns det var utrolig synd at de gikk glipp av feiringen/jubelscenene/henting av pokalen pga røyken som la seg øverst på øvre VG.
Jeg forstår at andre syns det er mer gøy med røyk og spetakkel enn å se laget feire men at dere kaller folk både det ene og det andre fordi de har andre ønsker enn dere forstår jeg virkelig ikke! Men skjønner virkelig hva folk mener når de sier at de ikke alltid tør å si meningene sine her inne.
Takk for meg i denne tråden!YvonneKommentar
-
-
Utrolig å se hvordan enkeltpersoner blir kappet huet av og hetset her inne fordi de uttrykker at de syns det var utrolig synd at de gikk glipp av feiringen/jubelscenene/henting av pokalen pga røyken som la seg øverst på øvre VG.
Jeg forstår at andre syns det er mer gøy med røyk og spetakkel enn å se laget feire men at dere kaller folk både det ene og det andre fordi de har andre ønsker enn dere forstår jeg virkelig ikke! Men skjønner virkelig hva folk mener når de sier at de ikke alltid tør å si meningene sine her inne.
Takk for meg i denne tråden!
Lillestrøm har faen meg vunni noe igjen også er det noen som har nerver til å klage? Dagen etter at seiren er et faktum!?
Og du som sa " flere tusen et eller annet". De er iallefall ikke på forumet her.Kommentar
Kommentar