blussing

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stian
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2004
    • 156

Og uansett, det er ikke fordi folk syns det er irriterende det er forbudt, men kanskje fordi det er farlig. Er jo ikke akkurat lav temperatur på de blussene, kan bli syke brannskader!
    stian;);)

Kommentar

• Kopperud
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2006
      • 1697

Opprinnelig skrevet av stian
      Og uansett, det er ikke fordi folk syns det er irriterende det er forbudt, men kanskje fordi det er farlig. Er jo ikke akkurat lav temperatur på de blussene, kan bli syke brannskader!
      Bare å ikek stappe dem oppi rævva etter dem er tent så går det nok bra.
      Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

Si hva du vil men dette er faktisk pent:

Paok - Aris i den greske cupen:

Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Ytre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2008
          • 773

Opprinnelig skrevet av Kopperud
          Bare å ikek stappe dem oppi rævva etter dem er tent så går det nok bra.
          Jaså du har prøvd det ja, var det vondt?
          I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

Kommentar

• Kopperud
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2006
            • 1697

Opprinnelig skrevet av Ytre
            Jaså du har prøvd det ja, var det vondt?
            Var ikke direkte behagelig, så vil ikke anbefale det.

Men når dte ikke er tent, ååååå for en følelse
            Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

Opprinnelig skrevet av Kopperud
              Var ikke direkte behagelig, så vil ikke anbefale det.

Men når dte ikke er tent, ååååå for en følelse
              Jasså ja, du har gjort dette før skjønner jeg!
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

Jepp jeg er enig, slikt kan være sinnsykt pent, men akkurat den situasjonen her kan være like farlig som den er pen med alt det papiret som er utpå der.
                Har tidligere sett at de har strevd å slukke når papiret har tatt fyr.
                En brann her ville ført til panikk og da ville det blitt en skikkelig tragedie.
                man kan nesten si hva man vil, jeg synes Bluss er dritkult, men det kan også være farlig.
                men det er jo mange ting som kan være farlig

Opprinnelig skrevet av Skinke
                Si hva du vil men dette er faktisk pent:

Paok - Aris i den greske cupen:

DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

Kommentar

• UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

men de er grekere da. sist jeg sjekket er de og forblir små gærne når det kommer til sporter og pyro så skal vell litt til før de tenker over hva som er farlig og ikke. Men syykt pent og syykt flinke er de.
                  Men finnes vell konfetti som også ikke skal tenne så lett?
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• Syngende Fugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 415

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                    Jepp jeg er enig, slikt kan være sinnsykt pent, men akkurat den situasjonen her kan være like farlig som den er pen med alt det papiret som er utpå der.
                    Finnes faktisk brannsikre kasteruller ja.. Kanskje gutta har vært såpass fornuftige og kjøpt noen av dem..
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

Kommentar

• Frode Thai
                      KFL styremedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 380

Trekk i poeng.....

NFF har vistnok sett seg mektig lei på at publikum, og da spesielt de organiserte supportergruppene ikke følger deres lover og regler som gjelder under arrangement.

Tross til tider store bøter gitt av NFF til supportergruppene etter blussing har dette ikke hatt den prevantiv virkningen som NFF hadde forventet at det skulle ha.

NFF har derfor, ifølge det jeg vet, planer om å trekke poeng fra laget om blussing skjer under deres arrangement.

Finner ingen informasjon om dette på NFF sine sider pr i dag, men mange møter har funnet sted og informasjonen kommer vel snart.

Frode Johansen

Frodethai
                      Frode Johansen
                      styremedlem KFL

Kommentar

• André
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2006
                        • 419

Opprinnelig skrevet av Frode Thai
                        NFF har vistnok sett seg mektig lei på at publikum, og da spesielt de organiserte supportergruppene ikke følger deres lover og regler som gjelder under arrangement.

Tross til tider store bøter gitt av NFF til supportergruppene etter blussing har dette ikke hatt den prevantiv virkningen som NFF hadde forventet at det skulle ha.

NFF har derfor, ifølge det jeg vet, planer om å trekke poeng fra laget om blussing skjer under deres arrangement.

Finner ingen informasjon om dette på NFF sine sider pr i dag, men mange møter har funnet sted og informasjonen kommer vel snart.

Frode Johansen

Frodethai
                        ok så vis kjernen blusser på åråsen så blir vi trekt i poeng. Tviler på at det er noe som skjer, siden vi arrangerer kampen..
                        Your life
                        A game
                        turn it up, turn it up!

Kommentar

• Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

Opprinnelig skrevet av André
                          ok så vis kjernen blusser på åråsen så blir vi trekt i poeng. Tviler på at det er noe som skjer, siden vi arrangerer kampen..
                          ser noen problemer med en slik løsning
                          det er vel da laget til de blussende supporterne som mister poeng, hjemme eller bortebane?
                          hvis vi ligger 1 poeng bak RBK eller likt når siste runde spilles kan vi sende folk til Lerkendal for å blusse slik at vi vinner serien på blussing, ja jeg vet det er et drøyt eksempel, men teoretisk mulig.
                          så slik jeg ser det så må det være laget til de blussende supporterne som må trekkes poeng uansett hjemme eller bortebane hvis noe slikt skal gjennomføres. Men det kan jo også misbrukes hvis man bare går inn for det.
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                            ser noen problemer med en slik løsning
                            det er vel da laget til de blussende supporterne som mister poeng, hjemme eller bortebane?
                            hvis vi ligger 1 poeng bak RBK eller likt når siste runde spilles kan vi sende folk til Lerkendal for å blusse slik at vi vinner serien på blussing, ja jeg vet det er et drøyt eksempel, men teoretisk mulig.
                            så slik jeg ser det så må det være laget til de blussende supporterne som må trekkes poeng uansett hjemme eller bortebane hvis noe slikt skal gjennomføres. Men det kan jo også misbrukes hvis man bare går inn for det.
                            Uansett kan vi dra nytte av dette. Er det det blussende laget som blir trekt i poeng, kan vi stille med 10 blussere i søpladrakt hver kamp og blusse de ned i adeccoligaen.

Er det tilhørende stadionklubb bør sesongkort på ullevål sponses til frivillige blussere.
                            Last edited by Kjell.T.Ring; 15.02.2009, 13:45.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• CFD
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2319

Genialt.. Intet mindre en genialt! Jeg har lyst å smugle inn noen bluss på søplakamper mens jeg får med finnlandshette. Kaster selvsagt blusset ned på banen og tar av meg finlandshetten og jakken jeg bærer slik at ingen kjenner meg igjen.

Hvis dette skjer så frister det veldig å prøve å blusse brann ned i adecco. Jeg sponser gjerne bøter på 10.000kr hvis vi klarer å blusse ned Brann eller søpla (helst Brann). Å hvilken glede!
                              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

blir jo som CFD sier. Kan enga for eks ta gull så drar jeg dit å blusser så de mister poeng. Lett!
                                NFF tenker selvfølgelig ikke så langt...
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• Martini
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 294

Nå har ikke jeg lest hele tråden her, men et spørsmål:
                                  Er røyk lov her til lands?....Ser det jo så og si aldri! Har jo ikke akkurat samme effekten som bluss, men dog, en haug meg gul/svart røyk funker da også....

Isåfall STOR tommel opp fra meg for at røyk benyttes ved flere anledninger ifm TIFO denne sesongen
                                  FUGLA TIL VI DØR!

Kommentar

• Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

Opprinnelig skrevet av Martini
                                    Nå har ikke jeg lest hele tråden her, men et spørsmål:
                                    Er røyk lov her til lands?....Ser det jo så og si aldri! Har jo ikke akkurat samme effekten som bluss, men dog, en haug meg gul/svart røyk funker da også....

Isåfall STOR tommel opp fra meg for at røyk benyttes ved flere anledninger ifm TIFO denne sesongen
                                    Jeg er for at vi fyrer av 50-60 røykbomber i Telenor Arena.

Kommentar

• CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

Tja , Røyk er nok definert som pyroteknikk det også. Nå vet jeg ikke hva slags røykbomber som brukes ,men det er slike som blir veldig varmet og er designet på å kastes i sjøen ikkesant? Det er nok også forbudt ,men det hadde blitt veldig artig om det hadde blitt fyrt opp noe inne i hallen

Jeg er for at det ble fyrt opp både bluss og røykbomber , men det soørs om LSK er det samme
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

spørs veldig åssen type røyk du bruker, veit at du får røyk som for eks. basehoppere fester til beina. De blir neppe veldig varme og det er ikke kjempe tjukk røyk heller.

kaos tifo borte mot enga, gul og svart røyk med kasteruller osv og masse store svarte og gule flagg kunne blitt syykt pent.
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Opprinnelig skrevet av Frode Thai

Frode Johansen

Frodethai
                                          Tør jeg håpe på større internjustis blandt oss gul-svarte på tribunen?

Jeg vet i alle fall at jeg vil få enkelte problemer med å styre sinnet om en tribunenabo blusser på oss en straff på 3 poeng.
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...