Veit det høres sykt ut til å begynne med, men hvis poengtrekk blir innført er det viktigere enn noen gang at supportere over hele norge går sammen og blusser... Vil egentlig også foreslå kamp-boikott, men veit hva enkelte feiginger her inne syns om å måtte la de stakkars spillerne spille uten støtte... Herregud de er da profesjonelle fotballspillere. De vil sikkert også forstå at vi supportere ikke lar oss herse med
blussing
Collapse
X
-
-
Veit det høres sykt ut til å begynne med, men hvis poengtrekk blir innført er det viktigere enn noen gang at supportere over hele norge går sammen og blusser... Vil egentlig også foreslå kamp-boikott, men veit hva enkelte feiginger her inne syns om å måtte la de stakkars spillerne spille uten støtte... Herregud de er da profesjonelle fotballspillere. De vil sikkert også forstå at vi supportere ikke lar oss herse medPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
En samkjørt blusseaksjon der alle supportergruppene i norge er med er veien å gå mener jeg. Ved kollektiv blussing kan man støtte laget sitt og i samme slengen vise sin avsky til drittgjengen i NFF.
Boikott av kamp bør være absolutt siste utvei.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
I prinsippet enig. Ser likevel ikke hvordan en sånn aksjon skulle la seg gjennomføre i praksis. Hemmelighold i forkant vil være helt umulig hvis det skal gjennomføres samkjørt med øvrige supporterklubber, så den må informeres om på forhånd. Scenarioene vi vil få i inngangsportene på Tippeligaarenaene i forkant av kampene tror jeg da vil mangle sidestykke i norsk fotballhistorie.Kommentar
-
I prinsippet enig. Ser likevel ikke hvordan en sånn aksjon skulle la seg gjennomføre i praksis. Hemmelighold i forkant vil være helt umulig hvis det skal gjennomføres samkjørt med øvrige supporterklubber, så den må informeres om på forhånd. Scenarioene vi vil få i inngangsportene på Tippeligaarenaene i forkant av kampene tror jeg da vil mangle sidestykke i norsk fotballhistorie.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg vil ha masse bluss! Bare ingen kommer til skade og de som blusser prioriterer sikkerheten. Så får NFF bare lage kvalm med sine dusteregler.NFF vil på den måten føre til at supportermiljøer skaper enda mere kvalm for å vise sin avsky mot forbundet.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Masse bluss og 100% sikkert går ikke sammen. Tar man det ene mister man det andre. Det er ikke stor sannsynlighet for at noen blir skadet, men konsekvensen er ganske stor om noen får 1200grader i bakhodet. Jeg syns vi burde få lov å bestemme selv om vi vil ta den risikoen på feltet.Petter Ø - Kreativ Kanaris
-
Kommentar
-
I prinsippet enig. Ser likevel ikke hvordan en sånn aksjon skulle la seg gjennomføre i praksis. Hemmelighold i forkant vil være helt umulig hvis det skal gjennomføres samkjørt med øvrige supporterklubber, så den må informeres om på forhånd. Scenarioene vi vil få i inngangsportene på Tippeligaarenaene i forkant av kampene tror jeg da vil mangle sidestykke i norsk fotballhistorie.
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
-
Jeg tror alle her har fått med seg dine poenger om at reglene er sånn og sånn, som du nevner i alle innlegg i denne tråden. Heldigvis er det fler og fler som mener reglene er tragiske, og jeg håper på en (felles) aksjon...................Kommentar
-
Din mentalitet hadde glidd rett inn i plankebyen
Jeg tror alle her har fått med seg dine poenger om at reglene er sånn og sånn, som du nevner i alle innlegg i denne tråden. Heldigvis er det fler og fler som mener reglene er tragiske, og jeg håper på en (felles) aksjon.
a) du er teit/kjip/eier ikke mentalitet og den hittil beste "du passer bedre i plankehaugen"
b) blussing er kult, derfor gjør vi det uansett
c) det har gått bra hittil
d) NFF er teite og vi er mot alt de står for
Som jeg har påpekt uttallige ganger før; jeg synes blussing er dritkult jeg, men jeg ser samtidig farene ved det. Om vi ønsker å blusse uten risiko for personskade er faktisk det eksisterende reglementet ganske fornuftig - uten at det betyr at det kult med tinnsoldattifo.
Fortsett med den fine argumentasjonen din, så er jeg sikker på at du oppnår akkurat det du vil...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Som jeg har påpekt uttallige ganger før; jeg synes blussing er dritkult jeg, men jeg ser samtidig farene ved det. Om vi ønsker å blusse uten risiko for personskade er faktisk det eksisterende reglementet ganske fornuftig - uten at det betyr at det kult med tinnsoldattifo.
Da er det vel ok med røykbomber og blinkebluss? Hvis du skader eller brenner deg på dem er du temmelig god..................Kommentar
-
f) det ser bra ut visueltUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Gi meg bare 1/100 så tror jeg nok jeg fortsatt skulle blitt både imponert og gladKommentar
Kommentar