Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
blussing
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisdette minner om amerikanske tilstander.. "ikke tørk katten i tørketrommelen", "ikke spis potteplanten"
så dumme er ikke medlemmene av kfl, selv om noen har lavere iq enn andre. blussing er ulovlig, det vet alle i kfl som evt ville vært interessert i å bruke bluss...
så når noen først tar sjansen på å blusse på tribunen, så får dem være voksne nok til å ta konsekvensene også, det betyr også å evt stå frem om kfl får bot
Jeg Rune Kvalheim blusset som bare F i går og jeg vil gjerne ta den diskusjonen om en evt bot når den tid kommer. Den diskusjonen tar jeg ikke med noen på dette forumet, og synes dette trekker litt langt.
Ingen kryper unna ansvaret for blussingen i går, og alle skjønner at det er ulovlig, men det er lov å ha egne meninger om regelen.
Så da er det bare å vente ikkesant.
Iq det har jeg nok av og kan vel gå god for de andre også at de kjenner konsekvensene av blussing på tribune.
Kanskje vi skal ta en diskusjon om blusssing på åpen gate også?
I går var det en flott dag å blusse, en dag med cup, pølser, is og blussing, promping og latter og aller siste gang vi ser Stoffe på banen.
Alt i alt en flott dagStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ScorpioEt lite spørsmål til blussera... Hvis det er så kult å blusse, hvorfor har jeg ikke sett dere gjøre det på Åråsen?
Bare lurer...
Jeg synes det er litt morro, ikke tøft. Det er tøft å se blussing i stor skala men sånn vil aldrig forekomme i Norge.
Valget er da å stå som tinnsoldat lovlig eller blusse på en noe uskyldig måte en gang i blant som i går.
Hva synes du?- Tøft
- Morro
- Dølt
Grunnen til at ingen har gjort det på hjemme bane er pga konsekvensene dette gjør imellom KFL og LSK. Ikke si at dette er det samme som å blusse borte fordi det er like ulovlig.Støtt FuglaTifo
-
jeg synes pyro er en fin ting, skaper en fantastisk visuel opplevelse. men det er synd når det går utover noen sånn som det gjorde med trådstarter her... håber virkelig de som står bak dette tar annsvar å hoster opp noen kroner til vedkommende så denne jenta kan få seg en ny drakt.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ScorpioEr det no mindre uskyldig å stå på Åråsen og blusse enn å stå på rolvsrud å blusse a??Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRjeg synes pyro er en fin ting, skaper en fantastisk visuel opplevelse. men det er synd når det går utover noen sånn som det gjorde med trådstarter her... håber virkelig de som står bak dette tar annsvar å hoster opp noen kroner til vedkommende så denne jenta kan få seg en ny drakt.Støtt FuglaTifo
-
Opprinnelig skrevet av No1sqwipTenkte jeg bare skulle lese igjennom, men klarte det faan ikke.
Jeg Rune Kvalheim blusset som bare F i går og jeg vil gjerne ta den diskusjonen om en evt bot når den tid kommer. Den diskusjonen tar jeg ikke med noen på dette forumet, og synes dette trekker litt langt.
Ingen kryper unna ansvaret for blussingen i går, og alle skjønner at det er ulovlig, men det er lov å ha egne meninger om regelen.
Så da er det bare å vente ikkesant.
Iq det har jeg nok av og kan vel gå god for de andre også at de kjenner konsekvensene av blussing på tribune.
Kanskje vi skal ta en diskusjon om blusssing på åpen gate også?
I går var det en flott dag å blusse, en dag med cup, pølser, is og blussing, promping og latter og aller siste gang vi ser Stoffe på banen.
Alt i alt en flott dag
(og bare så jeg får sagt det, om folk ikke har skjønt det. jeg synes bluss er dølt.. )mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av No1sqwipJa jenta får ny drakt, det er allerede ivaretatt og gjort opp med jenta, fint at du sier dette.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ScorpioEr det no mindre uskyldig å stå på Åråsen og blusse enn å stå på rolvsrud å blusse a??
Det var 2.runde cup, nobody care!!! Bota må vi se langt etter skjønner du.
Derimot hadde det vært på Ullevål så kan jeg garantere at pipen hadde fått en annen lyd, og ja bota hadde ligge på bordet like fort som blussene hadde slukket.
Forskjellen er at hjemme ville LSK følt det værre enn de vil gjøre det på bortebane tror jeg. Nå snakker jeg om tillitsforholdet oss i mellom.
LSK tar dette jævlig seriøst ikke tro noe annet, og de har allerede hatt et møte om gårsdagen.Støtt FuglaTifo
-
Opprinnelig skrevet av xeRdet er godt at folk kan oppføre seg voksent og ta ansvar! da er det iaffal klart at det ikke er drittunger som står bak dett, men voksne og ansvarsfulle drittunger
Er du også dritt unge?Støtt FuglaTifo
-
Opprinnelig skrevet av No1sqwip
LSK tar dette jævlig seriøst ikke tro noe annet, og de har allerede hatt et møte om gårsdagen.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris(og bare så jeg får sagt det, om folk ikke har skjønt det. jeg synes bluss er dølt.. )
Faktum er at noen ble glade og noen ble skuffet igår, vi skal aldrig glede eller skuffe dere igjen.Støtt FuglaTifo
-
Opprinnelig skrevet av No1sqwipForskjellen er at hjemme ville LSK følt det værre enn de vil gjøre det på bortebane tror jeg. Nå snakker jeg om tillitsforholdet oss i mellom.
Selv om den ennå ikke har kommet....
Og ja, bluss er dølt:evil:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ScorpioTror ikke dem er videre imponert om folk blusser på bortebane eller hjemmebane, når dem veit at konsekvensen fort kan ende i bøter.
Selv om den ennå ikke har kommet....
Og ja, bluss er dølt:evil:
Det er Gøy gøy gøyStøtt FuglaTifo
Kommentar