det har vært sorslag om å legge ned diverse sanger her på forumet siden andre har tatt sanga "våres"... betyr det at så fort noen andre blusser så vil vi slutte med det?
blussing
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av xeRdet har vært sorslag om å legge ned diverse sanger her på forumet siden andre har tatt sanga "våres"... betyr det at så fort noen andre blusser så vil vi slutte med det?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av No1sqwipKjære Scorpio, ta ut brodden og smil
Det er Gøy gøy gøy
Det blir sikkert kjempegøy den dagen feil person blusser og skader noen andre... Det blir gøy det tenker jeg...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ScorpioKan smile masse jeg Se så masse smil
Det blir sikkert kjempegøy den dagen feil person blusser og skader noen andre... Det blir gøy det tenker jeg...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRjeg var på strømmen stadion i fjor, er ikke den typen som er lettskremt, men skal innrømme at jeg ikke var særlig høy i hatten da blusset til fyren rett bak meg begynte å brenne i begge ender... når folk står så tettpakka som vi gjør så skal det ikke mye til før det tar fyr i håret til en eller annen...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BongenTifo-gruppa får ikke ei krone av meg mer så lenge lederne i tifogruppa støtter blussing.
Flere av kompisene mine kommer til å gjøre det samme.
akkurat som at du representerer kfl når du er på tur med den gule drakta.
vet at det er folk i tifo gruppa som er mot blussing, men inntrykket kan fort bli at hele tifo gruppa var for å blusse. derfor er det vel ikke helt riktig å kutte støtten til tifo heller, de har jo gjort en kjempe jobb så langt i årmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Jeg har sagt det før.. Jeg understreker det igjen..
Herfra blir det ikke gitt 5 øre til tifogruppa neste gang.. Boikott. For som det har blitt sagt tidligere i tråden: Når lederne går foran da sier det meg noe om resten av gruppa også..Kommentar
-
Kan vi ikke bare si det sånn at UFC tar skylda for blussinga, så kan dere fortsatt støtte tifogruppa
Alle har forskjellig smak, noen liker bluss mens andre ikke er like begeistret. Uansett har det de siste åra blitt en syte og klage mentalitet som ikke ligner noe. Til slutt kommer vi til å ende opp som klanen!
På en ståtribune må man regne med litt svinn, sånn har det alltid vært. Rasa ved scoringer under bua der vi stod før har ødelagt flere kropper og klær enn det bluss har gjort
La engasjementet leve!
Mer pyro på Norske tribuner!Kommentar
-
Hvis det er så ille med et par bluss i 45 sekunder så finnes det jo plasser andre steder enn akkurat blant LSK`s stående syngende!Kommentar
-
Mange har forskjellige synspunkter på hvordan tribunekultur skal være og hvilke elementer det skal ha, Blussing er et av virkemidlene som ofte brukes fordi det gir en ekstra dimensjon. Og jeg mener vi vil trenge slike virkemidler så lenge de ikke er farlige. Og dette er ikke farlig hvis det gjøres riktig. Noe jeg er sikker på TIFO gruppa diskuterte og hadde klargjorttwitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHvis det er så ille med et par bluss i 45 sekunder så finnes det jo plasser andre steder enn akkurat blant LSK`s stående syngende!
Dere i UFC (som teller knappe 20stk) skal plutselig begynne å bestemme over 5000 kanarimedlemer??
Fuck dere i UFC!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ScorpioDem har gjort en kjempejobb
Men kanskje lederne for tifo-gruppa bør tenke seg litt om neste gang. Jeg kommer ihvertfall til å la det gå utover tifo-gruppa...
Jeg har tatt ansvar for dette fra første stund og er åpen for det som måtte komme som sagt tidligere i tråden og det bør være nok for dere som er i mot blussing.
Jeg har ingenting i mot de som synes dette var dust, men jeg trenger ikke være enig med enhver som ikke har det samme synspunktet som meg. Jeg er ikke et ideal og det er ikke dere andre heller.Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BongenSå fordi jeg ikke liker blussing så skal jeg ikke få stå sammen med andre folk. Hva faen er du for en tulling a?
Dere i UFC (som teller knappe 20stk) skal plutselig begynne å bestemme over 5000 kanarimedlemer??
Fuck dere i UFC!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHvis det er så ille med et par bluss i 45 sekunder så finnes det jo plasser andre steder enn akkurat blant LSK`s stående syngende!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ScorpioKan ikke dere som absolutt skal blusse pelle dere bort fra LSK's stående syngende??? Det finnes andre plasser dere kan stå på også. Makan! :roll:
Nei, vi har jo ikke blusset på tribunen vår ennå, så hva er problemet?
Så er det andre ganske lett, liker du ikke de som står rundt deg, så går det sikkert ann å flytte seg 2-3m til siden.
Det er jo heller ikke et stort problem på en tribune som alle kan stå der de ønsker.
Hvis alle tolererer litt så blir det sikkert fett som bare faanStøtt FuglaTifo
-
Opprinnelig skrevet av ChristaVil du si at på tettpakkede tribuner som Rolvsrud og i Fredrikstad at det er enkelt å bevege seg bort?
Da sier det mer om din dømmekraft enn noe annet...
Så trangt var det ikke vel!!!Støtt FuglaTifo
Kommentar