Opprinnelig skrevet av ChriZza
blussing
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av petterVar vel bare noen småttisser som kom tror jeg vi sier...
men småttisser funker det og... som regel de som ikke har noe annet å gjøre enn å se etter bråk en fredags kveld..Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChristaNå er det engang sånn at Klanen ikke er så happy for UE lenger.. Dette fordi det er en sammenheng mellom dem og Iskoboys.... Det har jeg fra rimelig sikre kilder...Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
sorrey.. *holde seg til topic*
Men når det kommer til bluss skal jeg ikke nekte for at jeg synes det er kult.
Bra det, når det gjøres ordentlig.. Men sånn som igår var vel ganske unødvendig etter min mening..
Og om blussa på lørenskog i det hele tatt syntes så langt i det flotte dagslyset vet jeg ikke.. Får vi vel spørre Carew og Fjøra omKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av ChristaHerregud.. Dette er en prinsippiell debatt om blussing skal være lovlig eller ikke.. og om det er hensynsløst eller ikke.. Det er bare så enkelt:twisted:Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Fantastisk tråd. Mere mere
Blussinga kommer ikke til å stoppe. (punktum)Kommentar
-
Slapp av litt a' folkens, dette tar av.
Rune aka leder av FuglaTifo er en av verdens mest hyggelige fyrer, han smiler og ler selv om han blir verbalt overfalt på grunn av en liten fillesak. Han jobber steinhardt for FuglaTifo og bruker enormt med tid på å lage tifos som vi på forumet kan skryte av når vi møter supportere av andre lag. Faktisk legger han ned mer tid på KFL i løpet av et år, enn de fleste her inn gjør i løpet av et helt liv.
Jeg synes de som rasler med boikottsablene (for ikke å si Sabelene), burde tenke seg om en gang til og ikke hisse seg opp over dette. Jeg gir fast til FuglaTifo hver måned via mobilen, men tømmer sparegrisen til dattera mi og skyter inn litt ekstra ved neste korsvei for å demme opp for tapet fra de hårsåre. Jeg oppfordrer alle andre som liker FuglaTifos arbeid til å gjøre det samme.
Og jeg er med på en pool for blussbøter til høstens kamper, la oss lage et skikkelig inferno!
Lenge leve Rune Kvalheim (i hvert fall så lenge han gidder å jobbe for FuglaTifo).
IFA (Inferno Felt A) pisser på alle!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar