Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
blussing
Collapse
X
-
Flott innlegg Rønner`n
Jeg støtter selvsagt tifogruppa, det er noe alle burde gjøre.
En pool for blussbøter var en god idè.Kommentar
-
Jaja, vi i UFC respekterer kun oss selv. Ingen andre er i nærheten av oss uansett
Bluss har eksistert blant LSKs stående i mange mange år. Respekter det!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisJaja, vi i UFC respekterer kun oss selv. Ingen andre er i nærheten av oss uansett
Bluss har eksistert blant LSKs stående i mange mange år. Respekter det!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChristaHvorfor er det så inn i granskauen så vanskelig å få forståelse for andre menneskers syn på denne saken?
Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChristaHarald 88: Sorry men jeg tror ikke du har giddi å lest hele tråden jeg.. For da hadde du visst at det ikke er så jævla enkelt å sikte inn hvor blussa blir fyrt..Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChristaRonnie: Du mener det er en fillesak å gjøre andre mennesker syke?
Dog vet jeg, uten å beskylde deg for dette, at det finnes en haug med mennesker i verden, også innad i KFL, som bruker vikarierende argumenter for å vinne sin sak.
Blant astmatikere så hendte det i tiden før røykeloven kom, at en og annen fyr uffet seg over hvor ille det var når folk røyket i nærheten i for eksempel jobbsammenheng. Men ut på byen skulle de og da var det aldri noen problemer med å sitte åtte timer på en røykfull pub. Kan vel røpe såpass at dette er egenopplevd...
Røyken fra blussa er ubehagelig for alle, også meg og jeg forstår at det kan være veldig ille for noen få. Men, for det gigantisk store flertallet forsvinner plagene så fort røyken har lagt seg.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChristaHarald 88: Sorry men jeg tror ikke du har giddi å lest hele tråden jeg.. For da hadde du visst at det ikke er så jævla enkelt å sikte inn hvor blussa blir fyrt..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BongenTifo-gruppa får ikke ei krone av meg mer så lenge lederne i tifogruppa støtter blussing.
Flere av kompisene mine kommer til å gjøre det samme.ULTRAS FELT C.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BongenHelt riktig dere kommer vel til å ødelege like mye som det UE gjør for Klanen. Meg selv meg selv
Ikke be meg ta ei bolle.
ULTRAS FELT C.Kommentar
Kommentar