Når dere vet at det ikke er lov med blussing, hvorfor blusser dere da? Jeg fikk brent hull i drakta mi pga av den dritten der! Håper kfl får en skikkelig bot!
blussing
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av BongenBlussing er for drittunger. Altså UFC.
Men, fy faen som den røyken hadde en kvelende effekt. Kudos til Ultras nedover i Europa som fyrer av hundrevis på forholdsvis små tribuner. Gassmaske er å anbefale.Last edited by Rønnern; 07.06.2006, 20:38.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kanaris_jentaNår dere vet at det ikke er lov med blussing, hvorfor blusser dere da?
Opprinnelig skrevet av kanaris_jentaJeg fikk brent hull i drakta mi pga av den dritten der!
Opprinnelig skrevet av BongenBlussing er for drittunger. Altså UFC.Kommentar
-
Blussing er ulovlig.. Hvilken del av det er det folk ikke forstår
Dessuten: Er vel ikke helt sunt å innhalere det greiene der?
Fikk en mengde røyk i halsen selv og hoster ennå.. Tror ikke folk tenker på at det kanskje er allergikere og asmatikere tilstede jeg.. Det er rimelig hensynsløst..
jeg kommer ikke til å gi fem øre til tifo gruppa hvis de pengene skal gå til innkjøp av blussLast edited by Christa; 07.06.2006, 23:12.Kommentar
-
-
veldig kul visuell opplevelse vi fikk idag ja..
ble spraya ned av hvit guffe.. nesten røyka ihjel, hvor smart er det ikke å kaste brennende bluss på bakken, når røyken går oppover...
makan til idioter.. fikk faen meg klar beskjed før kampen også, stod litt unna, men var ikke vanskelig å høre..
enig med christa.. gir ikke fem øre til kfl tifo om det går til innkjøp av bluss, eller betaling av en evt bot..Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernDet var UFC-wannabees KFL Tifo som dro av bluss i dag. Synd det var så få, skulle dratt av minimum tjue stykk så det hadde blitt litt skikkelig effekt.
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Herregud, når dere vet at det er ulovlig å blusse, hvorfor gjør dere det da? du sier at det gir en fin visuell effekt som er med på å skape en ekstra god ramme rundt kampen? Det er vel bare du og dine med ultras som mener, tror neppe det er noen andre som syntes det.. Var en god del som reagerte en del i dag på at dere gjore det, lærer dere faen meg aldri eller? Folk står å hoster under nesten hele første omgang av kampen pga noen drittunger som kaller seg UFC skal være så jævlig tøffe å blusse fordi de mener det skaper en ekstra god ramme rundt kampen? tror ikke det funker så lett ass
Du snakker om at folk ikke har noe mellom øra også klarer du selv ikke og lese en tråd med 5 innlegg før du poster noe piss?
Det er nok flere enn "dere ultras" som digger bluss, det er bare og se hvordan flere klubber i Tippeligaen og TV2 bruker det bevist i sin markedsføring. Masse bakgrunnsbilder og filmer med bluss.
Nei, huff det er fælt med bluss. Og når det tillegg ikke er lov av NFF må man jo følge det.
Når var forrige gang noen fikk bot for blussing egentlig?Kommentar
-
Er det mulig.. Slutt og syt så jævli!
Jeg fikk en bit av et vifteflagg i øyet under hjemmekampen mot Molde, er det mulig og forby de forbanna flagga!!
Tror neppe noen stryker med av litt røyk. Når man står på en ståtribune må man regne med litt svinn!
Det har blitt blussa mange ganger på tribunene i BB/KFLs historie, det er ikke et nytt fenomen! Pyro hører hjemme på tribunen!Kommentar
-
Var ikke myntet til deg Christa, er ikke ditt innlegg jeg siterer.
Forøvrig synes jeg det er trist hvis noen par bluss for deg til og stoppe støtte til FuglaTifo som har hatt noen utrolig bra arrangementer i år.Kommentar
-
Christa:
Tror du bør lese innlegga en gang til før du kommenterer noe mer nå:lol:
Jeg skal heller legge i en hundrings ekstra ved neste innsamling.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChristaLes hva jeg skrev over:
"jeg kommer ikke til å gi fem øre til tifo gruppa hvis de pengene skal gå til innkjøp av bluss.. "
Dersom det var tifogruppa.. er det siste gang jeg støtter dem....Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kølla Riisa: Var ikke deg det var mynta på heller...
Vestfold Kanaris: Har lest alle innlegga.. og fremdeles synes jeg som sto midt i røyken at det var ubehagelig.. Dessuten.. Jeg støtter ikke hensynsløshet ovenfor folk med ganske kjipe luftveissykdommer som Astma etc...
Raymond: Dersom bluss hører hjemme på tribunen, vil det si at alle de som har problemer med luftveiene for evig og alltid skal sitte hjemme?
Det er som sagt tidligere i tråden:
Det er lov å bruke huet litte grann.. og tenke litt på sine medmennesker også..:twisted:
Men det er visst bare det kule som teller har jeg skjønt...Last edited by Christa; 08.06.2006, 00:13.Kommentar
-
Samma faen, jeg driter i alt og alle uansett
Var det så jævli ille er det null problem og hoppe litt bortover tribunen i de 45 lange og smertefulle sekundene blussa brant!Kommentar
-
Forøvrig sliter jeg mye med folk som lukter svette på tribunen. Folk som bruker alt for mye parfyme er også utrolig plagsomt og ikke minst lite hensynsfullt overfor meg som får utslett nedentil av dette store problemet!
En annen ting er alle de som absolutt må hoppe, jeg fikk faktisk ikke med meg et innkast en gang pga det. Flagg og to stangs er jo også bare i veien, hva er egentlig vitsen, heng flagget på veggen hjemme!
Også all den jævla synginga, jeg får migrene av mindre!!!
Hva om vi får skrudd opp setene med en gang på feltet, så kan vi alle sitte ned og se matchen i fred og ro!
Forresten tror jeg at jeg skal begynne og se matchene på tv framover, da slipper jeg alle de fæle problemene som dukker opp i forbindelse med en match.
Kommentar
Kommentar