Opprinnelig skrevet av gulost
blussing
Collapse
X
-
Bruk av pyro er ulovlig i.f.m kamper i regi av NFF.
Klubben vår ønsker naturligvis at dette ikke skal forekomme.
I etterkant av Lørenskog-kampen uttaler leder i KFL at han er imot blussing.
Styremedlem i KFL,A.Myklebust, uttrykte klart motstand mot blussing det da han ble oppmerksom på at noen skulle gjøre det før samme kamp.
Jeg har to spørsmål;
- Er styret i KFL samlet i sitt syn på bruk av pyro?
- Til dere som blusser/støtter blussing;
Betyr det noe for dere hva LSK, KFL og NFF mener om saken?RunberntKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Runbernt- Er styret i KFL samlet i sitt syn på bruk av pyro?
Opprinnelig skrevet av Runbernt- Til dere som blusser/støtter blussing;
Betyr det noe for dere hva LSK, KFL og NFF mener om saken?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg får virkelig ikke håpe at det ender med at supporterkulturen skal styres av LSK/NøFF.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisJeg får virkelig ikke håpe at det ender med at supporterkulturen skal styres av LSK/NøFF.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYJa enig med at det skal være noen retningslinjer, men så lenge bluss blir gjort riktig så er det ikke farlig.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRmen du kan ikke med hånda på hjertet si at det er 100% sikkert å blusse på en tribune stappa fulle av folk, hvor alkohol/korte lunter kan være innblanda.. Faen, føler meg som en kjærring.. er for og imot på en gang:???:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Hehe.. Kjerring
Helt klart, og sikkerheten er noe vi er meget nøye på. Fulle folk bør ikke ha noe med pyro og gjøre.Kommentar
-
synes ikke man skal ta sjanser ved å gamble med andres helse... men er ikke helt med på den krisemaksimeringa enkelte har her... virker som om noen tror vi kommer til å dø alle mann hvis det er blussing... Synes det er mange gode argumenter både for og imot i denne diskusjonen, men hele greia har skeia ut pga en hel del usaklige og til dels idiotiske argumenter.. jeg forholder meg rimelig nøytral i denne diskusjonen, er mere opptatt av argumentasjonen til begge sider her.. selv om den er en del duste argumenter her er det faktisk en av de bedre diskusjonene vi har hatt på forumet på en god stund.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenOg når det gjelder Fugla Tifo så syns jeg dere har lagt ned så mye jobb, og laget meget gode Tifoer i årest sesong så langt, at jeg skal putte en hundrings i bøtta neste kamp !
Forøvrig,
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisFulle folk bør ikke ha noe med pyro og gjøre.Last edited by LasseN; 09.06.2006, 01:28.LasseNKommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYNå starter folk å komme til fornuft
Jeg synes personlig at massiv blussing på tribunen er vanvittig rått. Men det er ikke til å komme bort fra at det blir slått ned på og straffet med bøter, samt at det faktisk er overhengende sannsynlig at noen blir tildels kraftig plaget av røyken.
De som står bak, har stått frem og tatt på seg ansvaret, så skulle noe skje i ettertid er det en enkel sak å få avsluttet.
Det som dermed blir det springende punktet er hensyn til folks helse. Jeg kjenner flere astmatikere, og jeg tror de fleste er inneforstått med at det ikke akkurat bare er å ta to Dispril og tro at det går over.
Når det gjelder støtte til tifo-arbeid, så klarer jeg ikke på noen måte å forstå hvorfor man skal bikotte dette. Det blir jo skrevet klart og tydelig at dette er et privat initiativ som ikke er bekostet av tifo-midler!.
Og for min egen del, så gjør den gjengen så vanvittig mye bra, at det forsåvidt heller ikke hadde spilt noen rolle.Knurr...Kommentar
-
Enig. Jeg skjønner de med astma, men vi i tifo gruppa blussa jo tinnsoldat for et par år siden foran RB, da gikk masse av røyken inn på RB vi har ikke hørt noe om det?Dessuten virker det som at "astma-argumentent" bare er et argument. Har enda ikke hørt en som HAR astma her klage, bare folk som kjenner folk, som kjenner folk.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRnå er ikke jeg den typen som vurderer søstra mi sitt utseende.... synes du faren din er kjekk?
Forøvrig har jeg en søster selv og jeg kan uten blygsel si at hun var den rypa i sine yngre dager. Enkel vurdering ettersom det hang en haug med gutter uttafor husveggen til alle døgnets tider.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar