Dattera mi fikk svidd av en del hår mot Lørenskog i cupen. Og vi sto Langt unna, er ikke moro da vet du. Nei til Blussing
blussing
Collapse
X
-
Det er ikke det som er saken. Blussing er ikke lov, dermed gjør vi ikke det!! Det går utover KFL & LSK! noe vi vil unngå.
Vold er ikke tingen for å løse dette! Dette er noe som sikekrt kommer til å bli tatt opp også.
Men saken er at når de som blusser gjør dette, vil de gå utover alle. Ikke bare dem, derfor blir folk sinte!
Men la oss heller stå sammen for fugla:lsk:
det blir for dumt! alle står sammen for fugla! noen liker Ultras stilen! noen liker og sitte, noen liker og se på tv, noen liker og var casual og noen liker og bare stå på tribunen og bare slenge dritt! sånn vil det være uansett, og du ser jo hvem som sloss! det er jo ikke de som blusser! syntes det er værre og slå ned folk en og blusse!
:lsk:Fugla til vi DØR :lsk:Kommentar
-
Hvordan har KFL-styret håndtert dette feil i ettertid? En beklagelse fra UFC mener jeg ikke er nok. Om en bryter våre egne regler, bør en straffes. Ikke bare et klapp på skuldra og "ikke gjør det en gang til da gutter!"....Fra BaillsundKommentar
-
Vold er jo en bra straff! KFL virker jo bra på det alt!Kommentar
-
Kfl styret håndterte det feil gjennom fly på mange av oss i UFC å truet med å drepe oss alle sammen. Det er feil måte å håndtere en situasjon på.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
tenk og lage så mye mas for noen bluss.. helt latterligKommentar
-
Christer: Lest reglene?
Muligheter for utestengelse med demKommentar
-
Greit nok at de ikke har drept noen.
Men uansett så er det faktisk et grovt regelbrudd, ikke bare det, men faktisk et idiotisk regelbrudd. Er jo så sinnsykt lett og ungå et slik regelbrudd.
Hva er vitsen med og ha folk som ikke gidder og følge regler, når det er så lette regler og følge.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Jeg stemmer NEI til anarki på tribunen!Fugla 4 Life!Kommentar
-
hvem ser på det som dårlig da? tror folk tenker "kult, hvorfor gjør ikke også sånn"
BRA FORBILDE FOR DE YNGERE :lsk::lsk::lsk::lsk:Kommentar
-
Man får jo kjøpt slike plastpinner som man knekker så de lyser neongult.
Hva med å gi en slik til alle på feltet? Hadde blitt litt av ett lysshow iallefall.
Ikke er de ulovlige. De holder lenge. De svir ikke hull i klær og er barnevennlige.
Hadde hele feltet vifta med sånne hadde det blitt lagt merke til på en positiv måte iallefall.
Tror faktisk det kunne vært fett på tribunen en sen høstkveld, men det er mulig flomlysene dreper effekten.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Selges også billig på nett hvis man bestiller litt flere enn 2.
Tror også det kunne vært kuult å prøve en høstkveld. Om flomlyset ødelegger vet vi jo ikke før vi prøver.Kommentar
-
Ahh, vi er gærne ass! Lyser jo akkurat som bluss gjør, nå lever vi på grensen azza!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar