blussing
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Petter
Fortsatt sur på Bjørnebye, og Rambo er fortsatt gul og sort etter besøket opp VG-svingen:lsk:Kommentar
-
Kommentar
-
Link til større bilde. Rekk opp hånda den som kjenner igjen noen !
Bildet er forøvring scannet fra '95 cd'en som Øyvind&Egil fortsatt selger for 100,-
Øyvind og jeg har rundt 50 stykker igjen av 1995 CD`en. Inneholder 16 spor, bl.a Konger av åråsen, Svikter deg aldri, Å for en dag og Lillestrøm kanaris (hymnen). Alle tekster er trykt i coveret, masse fine bilder og kanarifans-logoen på CD`en. Det får du ikke med hvis du brenner selv . Hvis du ringer meg på telefon 97757711 eller sender en pm så finner vi en praktisk ordning for levering. CD`en koster 100 kr.Kommentar
-
Mange av de folka som lagde bluss-show den gang er vel de samme som i dag prøver å sloss mot UFC sin blussing. I mellomtida så har bluss blitt forbudt og medfører både bøter og dårlig PR.RoyVaadal.Kommentar
-
http://www.fotothing.com/photos/dbc/...69513b_e11.jpg
Link til større bilde. Rekk opp hånda den som kjenner igjen noen !
Bildet er forøvring scannet fra '95 cd'en som Øyvind&Egil fortsatt selger for 100,-Kommentar
-
Jeg har min fortsatt. Uvurderlig!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
nei...
nerdelue (lol)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar