dem har det jo på kaker så det kan vel ikke være så farlig... :lsk:
blussing
Collapse
X
-
Tror ikke jeg ville tatt noen sjanser. Den shit`en der er jævli skummel!!!Kommentar
-
Nr. til Frank Grønlund ligger tilgjengelig på LSK sine sider, jeg har også referert til nr. i denne posten http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...7&postcount=35Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
For en gjeng med skumle lovbrytere dere var
Jeg regner med at isfakler og kakelys skulle gå bra. Man kan jo blant annet søke om dispensasjon for bruk av stjerneskudd på tribunen
(og hei. jeg liker tittelen min)Kommentar
-
Kommentar
-
Det er ikke flammer i en røykbombe, men det er pyroteknikk. Her er vedlegg 2 til NFF's sikkerhetsreglement, om pyroteknikk
Kode:Arrangørklubb kan etter søknad til NFF få innvilget dispensasjon fra Sikkerhetsbestemmelsene vedrørende bruk av pyroteknisk materiell ved norske serie- og cupkamper klubben arrangerer, på følgende vilkår(gjelder kun hjemmelagets supportere): 1. Etter skriftlig tillatelse fra eier av anlegget, lokalt politi og brannvesen, samt at arrangørklubben tar ansvaret for alle eventuelle skader/ulykker som følger av bruken, vil NFF tillate at • stjerneskudd(Roman Candles)benyttes under kampen på de om rådene av tribunen som er reservert for supporterklubbene. • bengalske lys benyttes av autorisert personell før kampen på en plass godkjent av eier av anlegget, arrangør og politi/brannvesen. Den godkjente plassen kan være på arenaen, men ikke på selve tribunen. Det er forbudt å kaste stjerneskudd/bengalske lys eller å benytte det på en måte som kan skade eller være til plage for andre. 2. Alt pyroteknisk materiell som benyttes, skal være godkjent av norske myndigheter. 3. Anleggseier, arrangør, brannvesen og lokalt politi kan når som helst forby eller innskrenke bruken av pyroteknisk materiell. 4. All godkjent bruk av pyroteknisk materiell skal opplyses på kampmøtet før kampen. Disse opplysningene, sammenholdt med det som faktisk skjer, vil danne utgangspunkt for NFFs vurdering av om vilkårene er oppfylt. På forespørsel fra NFF-delegat skal arrangør legge frem skriftlig tillatelse gitt av anleggseier, politi og brannvesen til bruk av pyroteknisk materiell beskrevet i pkt. 2. 5. Bruk av pyroteknisk materiell utover det som er beskrevet i pkt. 2, er forbudt og vil av NFF bli behandlet i h.t. Sikkerhetsbestemmelsene. 6. Dersom pyroteknisk materiell benyttes i strid med vilkårene i overnevnte punkter eller på en måte som medvirker til at kamp blir utsatt eller avbrutt, kan NFF gi arrangøren bot og samtidig eventuelt innskrenke eller inndra tillatelsen gitt i medhold av disse retningslinjene, med øyeblikkelig virkning.
Kommentar
-
Kommentar
-
Mange av de eldre som tidligere stod på "store stå" sitter/står vel der.Last edited by Vestfold Kanaris; 22.10.2006, 23:14.Kommentar
-
-
Og hva har du til grunnlag for å kalle det tillitsbrudd?? Du prøvde helt sikkert å være morsom, men jeg ler ikke. Hva slags avtaler disse supporterne som gjorde det har med sin klubb og supporterklubb har verken jeg eller du peil på. Så å blande oss opp i andre lags problemer tror jeg att vi ikke skal gjøre.Kommentar
-
-
Tror forsåvidt ikke Brann som lag har noen problemer med dette.Kommentar
Kommentar