Bluss før første omgang, røyk før 2 omgang, bluss før straffen til Martin, og bluss etter at Sapara sikret gullet til RBK!?! Ingen tvil om at det så pent ut, men hvor lurt det var å kaste blussene ned på indre bane kan vel diskuteres.
blussing
Collapse
X
-
-
Dumt å kaste blussene på banen ja, større sjanse for bot til Brann da.
Skjønnte ikke helt poenget med å fyre opp ett bluss etter Sapara scoret, da var jo seiren sikret for RBK.
Hadde trøndera noe på tribunen egentlig?
Forøvrig synes jeg de vant tribunekampen idag.Kommentar
-
-
Synes også at trøndera var gode på tribunen idag, ca 1000 stk, bra trøkk og stort sett synging gjennom hele kampen. Bergenserne trøkket bra noen ganger, spesielt i minuttene etter Martin knuste ballen oppi krysset, men bortsett fra det så var det skuffende nok en gang fra Brann fansen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Brann hadde pyro på Øvre Z, nedre Z, store stå og umbrotribunen.Kommentar
-
Hvordan er stemningen for å fyre opp et enkelt bluss på rb (som antagelivis er tom) under cupkampen mot Bærum, med en følgende tekstbanner til NFF:
"Vi vil også være med å betale bota fra Bosnia kampen"
Kommentar
-
Hvordan er stemningen for å fyre opp et enkelt bluss på rb (som antagelivis er tom) under cupkampen mot Bærum, med en følgende tekstbanner til NFF:
"Vi vil også være med å betale bota fra Bosnia kampen"
http://www.alltidfotball.no/artikkel...enga-og-godsetDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Du for forandre den til: noen av oss som synes bluss er tøft vil også betale bota fra bosnia kampen.
Det som ble utført av supporterne til bosnia på tullevål kaller jeg for å gjør faenskap. Så for min del så kunne hele gjengen fått deng av purken.Kommentar
-
Det skal vel sies at jeg ikke forsvarer dritten bosnias fans gjør i mitt innlegg. Men heller poengterer at det er lavmål av Norges Fotball Fiende å kreve inn pengene de fikk i bot fra norske supporter klubber.
Det har vært blusset i første runde av køppen i mange år, og dette har blitt tatt gått imot av arrangerende klubb og tilskuere. Virker som folk synes det er gøy med litt liv på kampene.Kommentar
-
flere bøter gitt nå:
(viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men denne tråden passet best)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
flere bøter gitt nå:
(viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men denne tråden passet best)
Interessant at nøff gir høyere bøter for et par røykbomber og papir kastet fra tribunen enn rasistiske tilrop. Heia nff!Kommentar
-
Viser bare hvor innkompetente nff er.
JOHN ANDERS BJØRKØY
Dømmes for å ha trukket dommerens integritet i tvil i et intervju med TV 2 etter Strømsgodset – Fredrikstad 24. juni 2007.
Kjennelse: (...) Upassende opptreden mot dommer. Vi ser alvorlig på uttalelser og atferd som er egnet til å trekke dommernes integritet i tvil, og mener også det må kunne stilles ekstra krav til en kapteins uttalelser i en slik sammenheng.
Dom: En kamps karantene (førstkommende runde)."Kommentar
-
^^ Synes nå ikke at det hjalp så mye på stemningen. Man så entusiasmen bedre før tribunen ble røyklagt. Hvis dette er representativt for hva blusserne ønsker må jeg nok si meg uenig.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
hvordan synes du dette ser ut da?
http://www.youtube.com/watch?v=PDOpcWtd6IQKommentar
Kommentar