men er ikke så ille og organsisert den her da...
blussing
Collapse
X
-
men er ikke så ille og organsisert den her da...
http://www.youtube.com/watch?v=fv4aT9CS0h0Kommentar
-
Den første scenen på andre videoen var meget bra. Mye av det kommer nok av at det var mørkt slik at blussene lyste opp tribunen, og ikke bare røykla den. Ante konturene av et mønster i blussene, og ikke bare kaos.
Skal blussing ha en positiv effekt mener jeg den må organiseres, og tidspunkene velges med omhu. F.eks. Tidlige sommerkamper er nok ikke tiden, men de senere høstkamper kan de gjøre nytten.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Cupfinalen
Til alle dere som bare måtte fyre opp bengalske lys, tåkelegge Ullevaal og gjøre slik at jeg og mange andre ikke så en dritt av fuglas feiring:
FORBANNA IDIOTER!
Det var faen meg bare så vidt jeg så premieutdelingen! Hva med folk som ikke tåler røyk, har astma eller andre problemer med øyer eller luftveier?
FORBANNA IDIOTER!Kommentar
-
Vel, jeg har både astma og sliter med å tåle røyk.
Sto vel rundt en halv meter unna det ene blusset og kan vel strengt tatt ikke si at jeg fikk noe anfall.
Blussing er bare fett, og en jævlig fin måte å runde av at vi er cupmestre på.
Slutt å klag! VI VANT!Kommentar
-
Jeg er vanligvis ikke noe for blussing, men måten det ble gjort på i dag, selv om en sideeffekt var at hele ullevåll ble røyklagt, må jeg si at fungerte.
Hadde de blitt fyrt opp før eller under kampen derimot...LasseNKommentar
-
Fin fin blussing
Heia sikkerheten på Ullevaal Bra de bruke mange mange penger på å sette folk i portene når man kan få med inn hva man vil egentlig.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
blussing? hva er så ille? fint å se på, flott effekt!!! deilig å se på blussinga idag ass...stappa dere blussa i rumpa eller? heeheKommentar
-
Jeg syntes det var D**** kult at ufc blussa jeg .
Tøft at noen har mot til og gjøre noe :P1997 på bislet xD
5-1 Diallo Lekte seg :PKommentar
-
Kommentar
-
Til alle dere som bare måtte fyre opp bengalske lys, tåkelegge Ullevaal og gjøre slik at jeg og mange andre ikke så en dritt av fuglas feiring:
FORBANNA IDIOTER!
Det var faen meg bare så vidt jeg så premieutdelingen! Hva med folk som ikke tåler røyk, har astma eller andre problemer med øyer eller luftveier?
FORBANNA IDIOTER!
Du så kanskje ikke noe i 20sec, hvor ille er det egentlig?
Kommentar
-
Jeg satt på Hafslund, desverre, med tanke på at jeg ikke fikk sunget. Men helt konge fordi jeg fikk stå i oppgangen hvor spillerne gikk opp for å ta imot pokalen. Tok flesteparten av spillerne i henda og gratulerte dem på vei opp, helt konge!
I tilleg kom rånern bort til området hvor jeg sto med pokalen etterpå og jeg fikk ta på pokalen, helt rå opplevelse!
Men tilbake til poenget, blussinga så helt fantastisk ut! Perfekt timing!
All mulig cred til de som gjennomførte det, for at dere venta til sluttsignalet og at det var en rå effekt!
Takk til alle som var med å planlegge dette, perfekt punktum!
Cup'n er hjemme i LillestrømEvig og for alltid.Kommentar
-
FORBANNA IDIOTER!
FORBANNA IDIOTER!Cupen skal hjem til Lillestrøm!Kommentar
Kommentar