du får komme litt før på kamper da vettu.
blussing
Collapse
X
-
synes blussinga var drit tøft, en liten detalj kunne vært tatt med , en liten advarsel til dem som stod nermest blusserne i det de skulle tenne hadde ikke gjort noe ! folk prøvde fortvilt å trekke unna blusserne pga varme ,sot\støv og sikkert litt redsel for at klær skulle ta fyr, så man ble plutselig pressa fra alle kanter , så en liten varsku til oss som stod nærmest skulle vært.
var faktisk en som holdt på å gjøre noe galt da det ble starta, han som stod ved siden av meg tente blusset sitt mens det var opp ned, så ut som han fikk litt panikk da han mærka det, her var da en boblejakke rett forran som ikke var langt unna i det han skulle snu blusset, jeg var sikker på at den jakken kom til å ta fyr.
SÅ.... blussinga var dritkult!!!!! honnør for gjennomføringa av den.
Men en advarsel til dem som står nærmest kan hjelpe til med å unngå slike nestenulykker, for den jakka var NÆRT i det blusset skulle snu`sKommentar
-
synes blussinga var drit tøft, en liten detalj kunne vært tatt med , en liten advarsel til dem som stod nermest blusserne i det de skulle tenne hadde ikke gjort noe ! folk prøvde fortvilt å trekke unna blusserne pga varme ,sot\støv og sikkert litt redsel for at klær skulle ta fyr, så man ble plutselig pressa fra alle kanter , så en liten varsku til oss som stod nærmest skulle vært.
var faktisk en som holdt på å gjøre noe galt da det ble starta, han som stod ved siden av meg tente blusset sitt mens det var opp ned, så ut som han fikk litt panikk da han mærka det, her var da en boblejakke rett forran som ikke var langt unna i det han skulle snu blusset, jeg var sikker på at den jakken kom til å ta fyr.
SÅ.... blussinga var dritkult!!!!! honnør for gjennomføringa av den.
Men en advarsel til dem som står nærmest kan hjelpe til med å unngå slike nestenulykker, for den jakka var NÆRT i det blusset skulle snu`sKommentar
-
Organiseringen var perfekt
Mengden var perfekt
Tidspunktet var perfekt
Anledningen var perfekt
TAKK for at det ble en ennå mer uforglemmelig opplevelse!!Kommentar
-
Selv synes jeg blussinga var dritkult, det som ikke var så kult var at en person holdt på å få jakke i full fyr og flamme, derfor foreslo jeg på en høfflig måte å kanskje gi en liten forvarsel neste gang, for vi hørte ikke noe om det der vi sto.Kommentar
-
Et par gode bilder det her
Større størrelse så bare klikk på linken under bildet.
Mortus vivis praecipant
¤ Brigate Giallo ¤Kommentar
-
kule bilder !!Kommentar
-
Jeg stod jo heldigvis mellom Søgård og blusserne så det ble ikke noe problem for meg å se noe som helst. Kunne skimte at spillerne lekte litt på den andre siden av banen ,men de kom jo bort til VG etterhvert så det var jo ikke et problem med sikten.. Skulle gjerne ha stått der oppe i midten ,men stod først på på sida mot hafslund også den andre siden mot postbanken.. Var INGEN som sang i første omgang på den siden og jeg så forsangern var i ferd med å gi opp flere ganger.. Skjerpings på tribunen neste gang..
Hvis personer sier det var dårlig kontroll på inngang13 så må jeg si at det var sykt bra kontroll på inngang16. Jeg stod der og ble kroppsvisitert. Hadde ikke dette vært en unifomert vakt hadde jeg anmeldt han for antastelse og sikkert flere andre ting som jeg har glemt i farten.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Når det gjelder effekten av bluss. Røyken gjorde at jeg ikke så en dritt av banen, kunne skimte Søgård nede ved cornerflagget. Det var bare så vidt røyken lettet til gutta skulle motta pokalen. Det var ikke vips, over.
Skal rette en ting. Var blussinga organisert er det ikke forbanna idoter. Da er det bare forbanna idioti.
Det er også interessant å merke seg at mange setter tilgangen til ulovlig blussing, foran flere tusen andres opplevelse av feiringa. En herlig moral, og virkelig rørende evne til å sette seg i andre menneskers situasjon/opplevelse av ting.
Til slutt vil jeg si at denne type markeringer øker sikkerhetsoppbudet rundt kamper. Dette medførte at jeg, og mange mange andre, ble stående 45 minutter i kø før vi slapp inn på Ullevaal. Ble alvorlig bekymret for ikke å rekke kampen, men var heldigvis på plass ti min før avspark.
Magisk dette med blussing, virkelig magisk!Cupen skal hjem til Lillestrøm!Kommentar
-
Vi bør ha en til filmer, og en til bilder.
Ellers vil det komme en massiv gallerioppdatering om ikke altfor lenge. Men det er ikke bare bare å plukke ut blant minimum 2047 bilder, i tillegg til å redigere de utvalgte også.Kommentar
-
Hvis personer sier det var dårlig kontroll på inngang13 så må jeg si at det var sykt bra kontroll på inngang16. Jeg stod der og ble kroppsvisitert. Hadde ikke dette vært en unifomert vakt hadde jeg anmeldt han for antastelse og sikkert flere andre ting som jeg har glemt i farten.Kommentar
-
På inngang 16 var de nøye ja, han sjekka meg opp å ned og over alt. Han lurte på om jeg hadde gjemt noe i buksa. Da måtte jeg bare svare: Ja jævla store baller Da slapp jeg igjennom.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
ja den var nøye , de var innom juvelene mine også! hadde det vært en dame hadde jeg nesten sakt jeg hadde sex på ullevål! men det var en mann!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar