Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Greit nok at vi ikke møtte enga eller noen av de laga i tippeligaen der vi synger til vi hoster blod alle mann, men syns pokker meg det er dårlig når det er det oppmøtet det er, at folk bare halvsynger. Vi vil jo være landets beste supportere? Da må vi faen meg synge da eller??!?!
*Oppgitt*
Sorry, men syns allikevel det ikke er godt nok. Alt var helt greit liksom slik du sier, men du må vel være litt enig i at vi kunne ha laga litt mer liv? Iallefall da vi gikk opp til 4-0 ledelse? Syns det er en viktig måte å vise at vi støtter laget og evt er fornøyde med de osv, hvis du skjønner? Bare syns vi kunne ha dratt i gang litt mer. menmen. Vi tar det vel igjen? haha. Skal iallefall ruge på dagens seier nå. Leit å si det, men egenltig litt digg med en pause nå. Gått i et kjør i hele vinter. Uff hehe:P
Finner aldri bra trøkk på en 2.runde kamp i NM. Man orker liksom ikke fyre seg opp så voldsomt når motstander heter Lørenskog. Nok av andre matcher å gi jernet i. Kondisen i KFL er som kjent nære det absolutte nullpunkt. Stemninga var grei nok i dag.
Stemninga var som forventet. Ingen vits i å skrike seg hes på en kamp som dette.
Morro med sånne kamper. Masse humor. Og go' stemning istedenfor "ultras"-stemning.
Kos innimellom det og.
Jaja, er jo forså vidt enig i det dere sier, bare syns det hadde vært litt fett å syngi så såppas at det runget i hele lørenskog! hehe. iallefall synes jeg vi kunne ha syngi litt mer etter de gikk opp til 4-0. viser jo bare støtte på en måte liksom. Hadde jeg vært spiller hadde jeg digga om det ble syngi hele kampen, uansett om folk forventa seier osv eller ikke. menmen..
Cup er cup, det sier litt. Det kan sees på spillerne og det kan høres på publikum/ supporterne. I de første rundene er det alltid labert på tribunen og kampen handler om hvor mange mål vi scorer, ikke om vi vinner. Det handler om å kose seg, se en middels kamp med kamerater, spise vaffel eller is og ikke minst hente frem gamle morsomme sanger.
Stemninga var som forventet. Ingen vits i å skrike seg hes på en kamp som dette.
Morro med sånne kamper. Masse humor. Og go' stemning istedenfor "ultras"-stemning.
Kos innimellom det og.
Ingen vits å skrike seg hes? Vel, støtter jeg fugla, så synger jeg uansett om vi møter VIF, LØRENSKOG, ELLER BARCELONA. Greit nok, er enig i at man kan ta det litt mer med ro, (men jeg vil ikke gjøre det jeg er der for å støtte gutta, og ikke for å spise pølser og drikke is), men noen humor sanger og kødding kan også jeg gå med på at det bør være plass til
Kommentar