Lsk - Vif Tifo

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

Lsk - Vif Tifo

Da jeg var på vei til jobb her om dagen så kom jeg på en tifo som jeg syntes var morsom.

12 Kanarifugler som ser ut som tyskekrigsfly fra andre verdenskrig. Hvor 11 av er spillerne fra start 11ern til kampen og siste mann er Uwe. Alle flyene flyr i en formasjon og bomber fugle bæsj, eller mål på Oslo eller enga spillere som flykter
    det er helt for jævelig
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

Opprinnelig skrevet av hennern
    Da jeg var på vei til jobb her om dagen så kom jeg på en tifo som jeg syntes var morsom.

12 Kanarifugler som ser ut som tyskekrigsfly fra andre verdenskrig. Hvor 11 av er spillerne fra start 11ern til kampen og siste mann er Uwe. Alle flyene flyr i en formasjon og bomber fugle bæsj, eller mål på Oslo eller enga spillere som flykter
    Vet ikke om du kødder eller er seriøs nå, men er hvertfall ikke lurt å legge ut tips til tifo på ett forum så alle kan lese det, noe av meningen med tifo er at det skal være hemmelig...
    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• hennern
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Apr 2006
      • 157

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Vet ikke om du kødder eller er seriøs nå, men er hvertfall ikke lurt å legge ut tips til tifo på ett forum så alle kan lese det, noe av meningen med tifo er at det skal være hemmelig...
      hvis du leser en gang til så sto det at det var e tifo som jeg syntes var morsom ingen ide. Men hvor legger man ut tifo ider?
      det er helt for jævelig

Kommentar

• ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

tifo@kanari-fansen.no

Ikke vet jeg om du mente den ideen seriøst, men den ideen er iværtfall ubrukelig nå.

Kommentar

• iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

Opprinnelig skrevet av Nordby
          tifo@kanari-fansen.no

Ikke vet jeg om du mente den ideen seriøst, men den ideen er iværtfall ubrukelig nå.

ikke hvis jeg sletter tråden vel? ønskes det ?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• e.d
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 688

synes dette var en god ide til tifo. . hvorfor kan det ikke komme tifo forslag på samme måte som sangforslag på forumet. hvorfor skal akkurat tifo være så superhemmelig. er vel kvaliteten på tifo det kommer an på.ikke om folk vet om det på forhånd?
            synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• Franken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1036

Men hvorfor i alle dager skal vi lage noe som har med tyskernes oppførsel under 2. verdenskrig? Ingen som har fulgt med i historietimene? Da kan du ihvertfall banne på at Stabækfansen (som jeg ikke engang vet hva heter) kommer til å synge stygge ting til Uwe.

Håper jeg ikke er alene om denne meningen!
              Fra Baillsund

Kommentar

• hennern
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Apr 2006
                • 157

hennern

Vel, i følge en kolega av meg som uheldigvis er enga suporter rakker alltid ned på meg fordi han VIF har en tifo tråd hvor folk kan komme med forslag og hvor ingen ting skal være hemmelig. Uansett så har jo ikke de ti tusen som sikkert kommer på den kampen vært her inne på debatt forumet og lest hva tifoen kommer til og bli!

Forsovit enig med deg der, men i tifoen så er det ingen symbolik annet en at det er kanari fugler som bomber bæsj, ikke bomber. Desuten så er det ikke noen som helst for for mening at de flyene som jeg har nevnt skal ha noen nazi symbol eler jernkors på seg! for al del! Var bare for humorens skyld.

PS! du får jo ikke sett kampen en gang ;-)
                det er helt for jævelig

Kommentar

• Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

Opprinnelig skrevet av hennern
                  Vel, i følge en kolega av meg som uheldigvis er enga suporter rakker alltid ned på meg fordi han VIF har en tifo tråd hvor folk kan komme med forslag og hvor ingen ting skal være hemmelig.
                  Saksa Klanens tifo-forum:

"Ikke post tifo-ideer her!
                  Husk! Tifo skal være en overraskelse, for egne spillere, motstandere og supportere. Hvis du poster en idé her hvor alle kan lese den, er sjansen for at den blir brukt av Enga Tifo minimal. Still heller opp på tifo-dugnad, eller send en mail med idéen til tifo@klanen.no."

Kommentar

• Gullstrupa
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2005
                    • 190

Manchester city fansen hadde noe lingnene tifo/logo en gang i tiden. Da hadde di trykket opp t-skjorter med uwe som satt i et fly og slapp bomber ned på old trafford. Dette er jo jo bare unskyldig humor, det forstår jo alle bortsett fra enkelte nevrotikere da. Syntes det var en god ide jeg.
                    Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

Kommentar

• RuneK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 861

Ideen er grei nok, problemet er ofte at det kan være vanskelig å lage slik at den blir morsom og tydelig.

For et par år tilbake i semien mot Liin hadde vi noe lignende med fugler som fløy/ angrep Liin spillere og ledere som forsøkte å flykte fra fugla sin vrede.
                      Topptekst: Høstjakta er i gang
                      Så egentlig har vi testet denne ideen allerede.

Kom med forslag og gjerne med tegning til tifo@kanari-fansen.no så skal vi vurdere alle ideer.
                      Støtt FuglaTifo
                      Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• Blakk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1860

Opprinnelig skrevet av Gullstrupa
                        Manchester city fansen hadde noe lingnene tifo/logo en gang i tiden. Da hadde di trykket opp t-skjorter med uwe som satt i et fly og slapp bomber ned på old trafford. Dette er jo jo bare unskyldig humor, det forstår jo alle bortsett fra enkelte nevrotikere da. Syntes det var en god ide jeg.
                        må nok arrestere deg i det du sier der,City fansen trykket opp t skjorter med Bestefaren til Uwe som bomba Old Toilet,ikke at Uwe gjorde det.

Old Toilet ble forøvrig truffet av bomer under krigen

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

Old toilet ble visstnok truffet av en danske fra vejle under semin mellom Chelsea Rent boys og Liverpool hørte jeg rykter om. Ikke mange setene
                          igjen etter at souvenirjegerne fra scouseland hadde vært på besøk:lol: :lol: :lol:
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

Kommentar

• Blakk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 1860

han klarte ikke og stave sjokolade kake etter den kampen,men sete hadde han med seg i bussen etter kampen

Kommentar

Working...