Kjør debatt
Stemningstråd LSK-ODD G.
Collapse
X
-
...Spent på hvordan liv det blir på denne kampen, mtp at det er midt i ferien. Gleder meg til å se hvordan det blir med synging fra to tribuner med UFC på søndre(RB).-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt. -
Opprinnelig skrevet av TorolfRB melder at det er solgt ca. 5500 billetter til denne kampen. Skal vi tippe på 7146 tilskuere?
-okb!Kommentar
-
Var vel ikke akkurat topp stemning idag. i tillegg må ufc slutte med den ene sangen de prøvde seg på flere ganger. Helt håpløs, og jeg så også at Tommy var oppgitt.. Nå må vi få igang Argentina-sangen ... Blir en slager!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av tHuLuhadde man prøvd med litt sterkere stemme på den låta UFC dro igang så kan det bli bra, men det er fortsatt for store byssanlulltendenser til at det funker foreløpig.....................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernDet er isåfall ikke så rart det er det foreløpig, når ingen andre gidder å synge med. Kongesang!!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
Den som Italiafansen sang under VM er jo fet. Kult hvis alle er med på den. (Seven Nation Army-melodien)Kommentar
-
Jeg spør.. Hvorfor er det viktig å pushe en sang som folk ikke liker? Er det ikke nok at folk ikke synger.. ?
Eller har UFC problemer med å skjønne at ikke alle sanger slår like godt ann..?
Dessuten hva har vi forsangere til.. dersom man bare starter sanger i vilden sky?
Jeg bare spør..
I beste hensikt..Kommentar
-
I følge de som var på sangmøtet skulle en ny sang prøves ut. Uten at forsanger brydde seg om det. I tillegg var det enighet om ikke å prøve den elendige edith piaf sangen mere. Den ble derimot startet opptil flere ganger med resultatet at kun en håndfull mumla på den.
I rest my case!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaHvorfor det egentlig? Edith Piaf-sangen er konge!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrydenlundDen som Italiafansen sang under VM er jo fet. Kult hvis alle er med på den. (Seven Nation Army-melodien)Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det høres utrolig jalla ut. Det blir bare mumling ut av den. Denne sangen har blitt forsøkt i en evighet nå uten å være i nærheten av suksess. R.I.PKommentar
Kommentar