40.000 på tribunen :lsk:
Stemningstråd Newcastle-LSK
Collapse
X
-
Tipper at samtlige 70 kanaris er kanon dritings å at vi ikke kommer til å klare å synge en eneste kampUltras Felt C LillestrømKommentar
-
I følge en fyr på et newcastleforum er de plassene vi skal stå på (Sir John Hall Stand ) ganske dårlige.
"not the best of view but its where all away supporters go,".
"its very high up, back in the corner. there isnt anything obstructing your view, but the players will look very small. You get a good view of the overall game play though "
Men samma det, blir en gedigen opplevelse allikevel.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytI følge en fyr på et newcastleforum er de plassene vi skal stå på (Sir John Hall Stand ) ganske dårlige.
"its very high up, back in the corner. there isnt anything obstructing your view, but the players will look very small. You get a good view of the overall game play though "
Men samma det, blir en gedigen opplevelse allikevel.Kommentar
-
Jeg har vært på old trafford flere ganger og sitti flere forskjellige steder..uansett hvor jeg har sitti har jeg sett bra! St.James er jo ikke akkurat en større arena og jeg tipper vel at dere som er så heldige og får dratt, uansett kommer til å se bra!
Engelskmenn er vel bare litt blaserte..:lsk:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytI følge en fyr på et newcastleforum er de plassene vi skal stå på (Sir John Hall Stand ) ganske dårlige.
Men samma det, blir en gedigen opplevelse allikevel...................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernAltså, når man er vendt seg til Nadderud, Fredrikstad stadion etc., så tror jeg ikke man bør bekymre seg over dårlige plasser på Sir John Hall Stand
-okb!Kommentar
-
Det hadde vært morsomt om TIFO-gruppa hadde fått smekka opp en TIFO til Lørdagens Newcastle-kamp. "Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World" som okb over har i signaturen ville vært genialt! ;pKommentar
-
Hva har vi sagt om tifo forslag..?
(ja jeg vet de er engelsktalende.. men alikevel)
tifoforslag sendes til enten en av oss i tifogruppa eller på mail tifo@kanarifansen.noKommentar
-
Anyway er dette oppbrukt da noen hadde en plaststrimmel med denne teksten på borte mot Bif.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisAnyway er dette oppbrukt da noen hadde en plaststrimmel med denne teksten på borte mot Bif.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzSynes vi skal stemme i med den engelske klassikeren "Shit team, no fans" i morra.
.. jeg har i alle fall såpass stor respekt at jeg ikke blander meg med Mlada-supporterne, selv om jeg heier på dem ;-)
-okb!Kommentar
-
Så du mener at man skal støtte RævBK og pEnga når de spiller mot utenlandske lag? FY!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeSå du mener at man skal støtte RævBK og pEnga når de spiller mot utenlandske lag? FY!
Jeg holder med LSK som er norsk, men jeg driter totalt i andre norske lag i Europa.
PetterKommentar
-
Jeg har favorittklubber i flere land. Fint vi er forskjellige!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar