Opprinnelig skrevet av veiron
miljøer
Collapse
X
-
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt. -
On topic: Casuals og LIllestrøm...
Har hørt rykter om at det bygges opp et casuals miljø rundt LSK i disse tider.. Nå skal jeg ikke sitte her å påstå at dette er sant, men er interresert i å høre om andre har hørt det samme som meg.
For de som lurer på hvor jeg har kildene fra: div. forum, pøbb prat, generel snakk med supportere fra andre lag..
Klart, disse kildene er ikke de beste, men man vet aldri.
Må være Team Scooter det da..Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
Husker en fantastisk gang på Hamar da hjemmefansen møtte oss med stokker utenfor stadion. Herregud for noen dager. Vi hangarounds som etterhvert blei med i gjengen i håp om å få slåss i en periode tidlig på nittitallet, typ 1992-3. Ellers var alltid stemninga før Vålerengakampene prega av ekstrem aggro. Noen blei alltid slått ned både før og etter kampene mot søpla i gamle dager. Nå er vi jo blitt verste pusegjengen i forhold, hehe.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Hehe Mila lever i beste velgående han....
Men som trådstarter spurte om så har det vel ikke eksistert noe organisert casual/hooligan miljø rund Lsk.. Ting som har skjedd har vært enkelte episoder som flaskekasting i bussruter nevekamp eller to etter matchen osv.."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
Kommentar