Synes og den nye hoppesangen er elendig. Ren Bajen kopi gjør den enda værre. Og frustrasjonen over at vi kjører i gang sanger som denne i stede for argentina-sangen blir bare større og større.
Stemningstråd LSK-Lyn, 4 runde i cupen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av ChriZza"argentina"-sangen synes jeg bare kan gå og legge seg.. og det gjør jeg og. natta.Bakern
*Stolt medlem nr. 1000*Kommentar
-
Vis den sangen skal bli med videre, hva med å ikke hoppe til den, men bare vugge frem og tilbake slik som danske landslagsfansen gjør? Som jeg skrev tidligere om denne sangen, så var det kult å se på fra ss, men ikke bruke tromma på den03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyInegn som synes bussanlull sangen var kjip i dag?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifuglSå potensialet dere har snakket om igår, men fortsatt en kjip sang spør du meg. Fortsatt byssanlull. Den passet godt til kamputviklinga da, etter 10min med byssanlull sovna forsvaret og vi fikk et baklengsLast edited by Speeder; 20.07.2006, 10:05.Tore GalgerudKommentar
-
Syns kampen i går var årsbeste av kanarifansen. Spesiellt første halvtimen trøkka vi noe sinnsykt. Italia-dansen er en kjempedans, som kommer til å bli en slager på åråsen utover høsten. Skjønner ikke dere som kritiserer FCK-sangen. Bare alle blir med på denne, så blir denne også en slager.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyInegn som synes bussanlull sangen var kjip i dag?
Men dere driter vel i det, da feltc og mange på felt b var med.
Rett ut: den er drit kjedelig, selv det rytmeskifte hjelper ikke.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Harald_88Skjønner ikke dere som kritiserer FCK-sangen. Bare alle blir med på denne, så blir denne også en slager.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernFra mitt ståsted i speakerbua så var FCK-sangen fet. Folk på felt D og E var også med og klappet på den. Synes sangen tok av og gårsdagens kamp var en utmerket anledning til å kjøre den inn. Skulle dog ønske vi klinte til med Argentina-sangen også.
Det var fra din side folk sang også, tror meg fra midten og mot felt a var det helt dødt.
zzZZzzz sang.
Jeg pratet forøvrig med de 2 newcastle supportene som var på kampen i går, de skrøt oss opp i skyene, i tilegg påsto de at vi sang noen av sangene dems heheKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jeg syns den sangen trøkket ordentlig i går. Deilig med en skikkelig evighetssang igjen! Men la oss nå for helvete få igang Argentinasangen også!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernFra mitt ståsted i speakerbua
Velg pause musikk med omhu a'Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Sitti i på VIPen siste to kampene, aldri sitti på en lsk kamp på over 5 år så tok jeg to på rappen. FCK sangen mot ODD var en tragedie, hørte så vidt noe mumling i 5 min tid. Da man ikke greier å høre noen synge Olé engang som ikke er veldig komplisert og synge eller høre er det ganske ille.
Men mot Lyn var flere med og sangen var ganske fin på andre siden av tribunen og flere begynte og klappe med, kun en annen sang resten av tribunene pleier å være med på og det er forza. Ser potensiale til en ny "forza" sang, dersom alle er med og kliner til:lsk:Kommentar
Kommentar