Kjør debatt
Stemningstråd LSK-Lyn, 4 runde i cupen
Collapse
X
-
Du sikter til dansen som ble fremført med stor suksess i Newcastle?
Mange folk som kom bort til meg etter kampen, og fortalte at de syntes dansen var veldig bra..
-okb!Kommentar
-
og for de som dessverre ikke var i newcastle, hvordan går denne dansen?mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
-
Klanens analdans er jo helt klart helt spesiell. Ingen andre som får til no sånt:lol:
Gleder meg til og danse idag da!!Kommentar
-
Synes dansen var artig, men det oppstår problemer når enkelte ikke gidder å være med, da de på enden av rekka blir most mellom hopperne og de som ikke gidder å være med. Helt avhengige av at alle gidder å være med for at det skal fungere, en relativt ambisiøs målsetning, så får vi se om den er verdt å ta med videre.
Litt angående hoppinga: Jeg synes det er alt for mange hoppesanger som går nå. Jeg synes personlig ikke hopping er morro, og det vet jeg om mange andre som også synes. Jeg hopper med fordi jeg vet det får en kul effekt å se på, men når det skal gå hoppesanger i 90 minutter ender det opp med at mange ikke gidder å være med, og når kun halvparten av feltet gidder å være med på hver sang, så får man heller ikke den kule effekten å se på. Synes vi burde redusere hoppesangene litt, og heller bruke fler av de gode gamle klassikerne som "pause".Lauken er vår venn!Kommentar
-
Idag var vi helt fantastiske. Kjededansen fungerte perfekt.
Cred til forsanger. Han gjorde en mye bedre jobb idag enn mot oddKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyInegn som synes bussanlull sangen var kjip i dag?Kommentar
-
Satt på Strømmen Storsenter i dag, siden jeg var med en Lyn-venn. Fikk sett mye av KFL. Må si det ser ganske bra ut denne nye dansen, selv om ikke alle deltok. Må også si at det virket som om at mange hoppet i dag på hoppesangene!
Ellers var det faktisk ganske bra stemning i dag og ganske bra trøkk tross for at det bare kom drøye 2800. Håper det blir enda bedre mot Newcastle for da kommer det flere folk!A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYI dag var det helt utrolig stevning. Tommy gjorde en kjempe jobb med å få med alle på kjededansen og ikke minst bussanlull sangen. Mye credd til Forsanger Tommy i dag
Nå klarer jeg ikke å holde meg mer, etter å ha sett deg skrive "stevning" i eks antall innlegg.
Det heter STEMNING!!
:lsk:Kommentar
Kommentar