Var bra stemning, antallet tatt i betraktning. Meg med flere ble dog leg den nye sangen, som gikk siste 20 min.. Må gå ann å bytte på litt da, og heller synge den flere, korte ganger.. Savner fortsatt Argentina-sangen... Ellers var det bra... Gospel, greker`n, forza, elska forhatte, og alle de gode slagerne ble tatt.. bra!!
Stemningstråd LSK-Lyn, 4 runde i cupen
Collapse
X
-
-
FCK-sangen er knallfeit, synes jeg! Og nå er den innkjørt og vi kan blande den litt mer inn i det øvrige repertoaret i kommende kamper.
Og så må jeg slenge meg med i hylekoret etter Argentina-sangen, for der snakker vi knallfeit sang!!Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Syk stemning igår. Fck sangen var mye bedre igår enn mot Odd, og den kan fortsatt bli mye bedre. Håper folk blir med å synger på den selv om dem ikke synes den er så veldig bra...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisog for de som dessverre ikke var i newcastle, hvordan går denne dansen?YvonneKommentar
-
FCK-sangen er kjempegod. Ikke noe å si på den, derimot den hoppe-sangen er helt forjævlig. Trist å si det, men den har hverken god tekst eller en god melodi (Er jo også nok en bajen-kopi :???. Synes vi bør kutte ut denne og få i gang Argentina-sangen, den har en veldig god tekst og en kjempebra melodi, saneg i seg selv er helt konge og vi kopierer jo faktisk _jngen_ i norden og det er jo også et kjempepluss.
Ole Ole Ole
Ole Ole Ole Ola
Ole Ole Ole
Vi er en gul og svart armè
Åååå Forza Fugla
Elsker fugla
Vårt LillestrøøøømBakern
*Stolt medlem nr. 1000*Kommentar
-
It goes a little something like this;
Opprinnelig skrevet av JhnYAllez allez, vi elsker Lillestrøm, allez allez allez, allez allez allez, for alltid LillestrømFra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Sangen hvor vi hopper sidelengs funka jævli bra i går. Så og si hele felt C og store deler av felt B var med på hopping/dansing. Nå gjenstår det bare å få litt liv i felt A så begynner det å bli bra.
Fck sangen har potensiale til å bli en av våre største sanger, sjelden eller aldri er resten av stadion med på synging/klapping. Når tromma dro i gang og hoppinga begynte ble faktisk endel av sittefolket på c og d feltet med. På tide at de som fortsatt syter tar i på denne framover. Er det en sang vi kan få med store deler av stadion på er det nettopp denne sangen!
På UFCs tekstbanner i går stod det: "La oss alle dra i samme retning". Passa bra iom at det etter min mening var årsbeste i forhold til antall i går. Alle ga alt virka det som, la oss fortsette på denne måten!
Tommy forsanger var tilbake i godt humør og var outstanding i går!Kommentar
-
Jeg beklager at jeg kommer med negative innspill til sanger som har blitt arbeidet mye med og folk liker, men jeg synes FCK-sangen var skikkelig dårlig. En av de dårligste vi har etter min smak, men hvis flertallet synes den er bra så er det godt min smak ikke teller.
Hoppesangen var litt artig, men funker ikke om ikke alle er med. Da blir det bare kræsj og mos på feltet.
Argentina-sangen kjenner jeg ikke noe til, men er det bare jeg som synes det blir veldig mye olè olà, allez allez osv i sangene våre for tiden? Synes det blir veldig lite norskt, morsomt at vi kan komme med flere "evighetssanger", men jeg savner litt nye sanger som har en allright norsk tekst, og ikke bare allez allez, forza fugla. Uten at jeg kan sette sammen en god låt selv.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Det er ikke ofte jeg skriver på dette forumet, men nå var det på tide. Igjen.
Takk for det VK.
Jeg vil også gi skryt til gutta på felt-c. I går var dere outstanding. Det er første gang på lenge alle grupperingene har dratt i samme retning. Alle kan se resultatet av dette. De nye sangene var overraskende bra. Alltid morro med nye sanger.
Vil også rette en stor takk til Ole i TEAM SCOOTER han gjorde en kjempe jobb med å samkjøre felt b og c.
La oss alle dra i samme retning og dra lasset sammen.
MVH TommyLast edited by sugglin89; 20.07.2006, 22:06.Kommentar
-
Forøvrig må felt A og B skjerpe seg på "vi er med" ropa. Felt C pisser på alleKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisForøvrig må felt A og B skjerpe seg på "vi er med" ropa. Felt C pisser på alleHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Harald_88Felt C var overlegne på "vi er med" ropene, ingen tvil om det
.. men likevel spiller ikke det noen rolle. Når avisene skriver såpass mye positivt som etter LSK-Lyn, kan man ikke annet enn å være stolt.
-okb!Kommentar
-
Kommentar