Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mens engelske pressefolk lurte på hva nordmennene «gikk på».
Stolt!
Høh. Ser jo umiddelbart at han har vært inne på forumet og lest det som har blitt skrevet her i natt, uten å oppgi kilde. Får endre litt på signaturen min, føler jeg...
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Hehe, fett. de synger nok litt feil, men at de har tatt den fra oss er utvilsomt!
Det er klart det er inspirerende å få skikkelige supportere på besøk.
Snart synger de sikkert lambada også.
Hehe, fett. de synger nok litt feil, men at de har tatt den fra oss er utvilsomt!
Det er klart det er inspirerende å få skikkelige supportere på besøk.
Snart synger de sikkert lambada også.
håper de siste innleggene er stappfulle av ironi.
Som om det var kfl som begynte å nynne seven nation army..
dette har vært en klassiker på kontinentet siden sangen ble gitt ut i 2003.
kfl er en replika av utenlandske supporter grupperinger. Nesten alle sangene som vi synger er tatt fra andre.
håper de siste innleggene er stappfulle av ironi.
Som om det var kfl som begynte å nynne seven nation army..
dette har vært en klassiker på kontinentet siden sangen ble gitt ut i 2003.
kfl er en replika av utenlandske supporter grupperinger. Nesten alle sangene som vi synger er tatt fra andre.
De kan vel ha f[tt inspirasjonen fra oss for det? I og med at de som var med på borteturen, sang denne da...
Det er kanskje vel søkt å ta æren for at de har begynt med denne. Men hvem vet. De hardcore-gutta jeg snakka med i england spurte meg hvertfall ut om denne sangen, og sa de likte den. Så Toon Army har hvertfall ikke brukt denne før de møtte oss.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Kommentar