Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg ble skuffet over hvor lite konkuranse vi fikk. (med hensyn til hvor mange dem var)
Selv når dem leda 2 og 3 null satt dem der bare.
Og dette er gutta som kaller seg "Verdens beste fans"... jeg ler.
Pratet med noen engelskmenn etter kampen og de var skuffet over egne fans sin innsats idag, mens de var skikkelig imponert over KFL sin støtte selv om det gikk i dass utpå matta.
Pratet med noen engelskmenn etter kampen og de var skuffet over egne fans sin innsats idag, mens de var skikkelig imponert over KFL sin støtte selv om det gikk i dass utpå matta.
Satt selv med NC-supportere i dag (for atte min venn med NC trøye ikke fikk sitte andre steder, forståelig nok..) Og det var kjempegøy å se på dere "ta av" i dag.. ) Masse posetive kommentarer fra de engelske supporterene også, bortsett fra at de ikke forstod hva dere jublet sånn for mot slutten..
Satt selv med NC-supportere i dag (for atte min venn med NC trøye ikke fikk sitte andre steder, forståelig nok..) Og det var kjempegøy å se på dere "ta av" i dag.. ) Masse posetive kommentarer fra de engelske supporterene også, bortsett fra at de ikke forstod hva dere jublet sånn for mot slutten..
:lsk:
Haha, ja - fikk spørsmål om det jeg også, og da sa jeg at vi støtter laget vårt på alle mulige måter uansett om vi leder 5-0 eller ligger under 0-8.
...Imidlertid klarte Kanari-fansen å utsynge den berømte «Toon Army» fra Newcastle, til tross for at bortesvingen talte over 1.000 Newcastle-supportere.
- Kanarifansen var fantastisk i dag, det var bare synd at ikke vi kunne være det samme.
Newcastle knuste kanskje Lillestrøm ute på banen - men på tribunen fikk engelskmennene grisejuling av Kanarifansen.
- Jeg er veldig fornøyd med Kanarifansen. All ære til dem. Dessverre klarte vi ikke å gi dem en mer spennende kamp, sier Rösler.
- En fornøyelig stemning på stadion - det er godt for klubben, godt for inntektssiden, og fansen hjelper oss på banen, sier Uwe Rösler.
Kommentar