Klanen holder seg ihvertfall for god til å late som de scorer mål... Vær så snill og kutt ut sånne barnslige rop!!!!!
Stemningstråd LSK-Newcastle
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariKlanen holder seg ihvertfall for god til å late som de scorer mål... Vær så snill og kutt ut sånne barnslige rop!!!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironEr du og griner i denne tråden også?? Ta deg en øl og slå av pc'n. Faen heller, du høres ut som en komplett idiot! Sorry.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariFordi jeg synes det er et tragisk rop, og du synes det er så jævlig kult???? Forskjellige meninger kalles det, forskjellen er at jeg går på sak og ikke på person!!
:lsk:Kommentar
-
Enig med Veiron her... Vi møter et lag som holder et ålreit Premier League-nivå, og selv om vi nok hadde håpet på et litt bedre sluttresultat, var det vel svært få som realistisk trodde på avansement. Og når kampen går mot slutten, uten at vi skårer mål, er det da veldig positivt at vi er galgenhumoristiske nok til å vinne imaginært Som jeg har poengtert i en annen tråd, det er slike ting som gjør oss til den beste fansen i Norge. Sjølironi, humor og overraskende elementer! Når ikke spillerene har den beste dagen på jobben, er det hyggelig at supporterne gjør seg fortjent til både fridager og bonuserKommentar
-
Saxet fra http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page...870891,00.html
"The Lillestrom fans were out in a force as well, making a tremendous atmosphere in the 12.000 -seater Arasen stadium"
Say no more!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesSaxet fra http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~870891,00.html
"The Lillestrom fans were out in a force as well, making a tremendous atmosphere in the 12.000 -seater Arasen stadium"
Say no more!!!
Og dette kommer fra nettsiden til en klubb som har base i en av de største ligaene i verden. "Tremendous" er jo ett rimelig sterkt uttrykk.
:lsk:Kommentar
-
Stort å få så mye skryt! De er tydeligvis virkelig imponert over oss:lsk:A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
på sporten på tv norge sa rambekk at flere av newcastle sine spillere hadde sagt til han at fansen var fantastisk!Kommentar
-
Edit: hvorfor funker ikke glad-smileyen?:neutral:
Edit2: der jaA football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Den derre "late som vi scorer mål" saken, er jo dødsmorsom..
Vi kunne sippa og grini, bælja og hylt, men det hadde ikke hjulpet en dritt.. Isteden bemerker kanarifansen seg, som en fantastisk supportergjeng, som støtter i tykt og tynt, skaper liv og en flott ramme rundt kampen.. Og ikke minst, får kjempebra omtale, både i norsk og engelsk presse..
Storveis, spør du meg...Kommentar
-
Enig! Like greit å ha det moro selv om vi ligger under/taper.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av sverdfiskpå sporten på tv norge sa rambekk at flere av newcastle sine spillere hadde sagt til han at fansen var fantastisk!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariKlanen holder seg ihvertfall for god til å late som de scorer mål... Vær så snill og kutt ut sånne barnslige rop!!!!!
Jesus. God bedring!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg synes det faktisk er en god måte å få ut litt adrenalin som normalt kun kommer ut av kroppen når vi scorer mål. Dette hjelper faktisk mot mye av den negative psyken som normalt ligger i kroppen etter et slikt tap.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91Enig! Like greit å ha det moro selv om vi ligger under/taper.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariKlanen holder seg ihvertfall for god til å late som de scorer mål... Vær så snill og kutt ut sånne barnslige rop!!!!!
Skal vi holde kjeft siste halvtimen fordi vi taper en kamp? NEI
Hva skal man finne på da? Jo man lager en sang som får stemninga opp på et utrolig høyt nivå, som gjør at spillerne kan få den støtte de fortjener mot slutten av kampen. Og gjett om Toon Army ble satt ut av denne sangenAlt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
Kommentar