Opprinnelig skrevet av Kanariz
Kanarifeltet på RB tribunen.
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av Rønnern[/list]UFRB skal stå bakerst på tribunen og de plassene som stilles til disposisjon vil ikke skygge for utsikten til noen andre.
Hvor da? Hvis vi sier midten så blir det bak trappa, og bak kamera mannen. Det kan vel ikke stemme vel?
Uansett så blir det slik at de står i veien for noen, siden de kommer til å stå i en klynge et eller annet sted på midten. Da kan ikke jeg se at dette ikke kan bli til hinder for noen. De står vel ikke på rekke og rad heller.
Når det gjelder å få med seg flest mulig på RB så er ikke det et problem uansett hvor de står plassert. De som ønsker å trekke nærmere vil komme til å gjøre det ganske fort tror jeg.
Forza:lsk: FuglaStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Dumt at de må stå bakerst da. Tror det hadde vært lettere å få med resten av folka dersom de hadde stått nærmest banen....
Skal bli artig å se hvordan dette funkerJaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarskLitt forvirrende, Men når jeg kjøper billetter på Åråsen på Lørdag skal jeg kjøpe på Robo elr Kanari feltet? :S heheTore GalgerudKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SpeederSåvidt jeg har fattet; Kanarifeltet er utvidet, så har du billett til det, kan du enten stå på A-B-C, men i tilegg på avsatte plasser på RB.!!Gunners!!
Kommentar
-
-
UFC sitter på billettene til RB-feltet. Vil noen ha billett så send pm. Har et par igjen.Kommentar
-
RB-feltet er utvidet til å ta 300 stående syngende til kampen mot enga.Kommentar
-
RB! hær skjem`æ - ja jeg bytter plass for denne kampen og gleder meg til å kjenne stemningen fra RB.
Tror at Rb-tribunen vil koke av sang, dans og latter når bydelslaget får stryk av fugla. 3 fulle tribuner med klin gærne kanaris er noe som blir en høydare i år og jeg kan nesten ikke vente.
Vi trår til igjen med en liten tifo, så hvis noen er interessert i å hjelpe på kampdagen, så kan dere melde ifra til meg ved å sende en PM.
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
Kommentar