Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hjemme igjen fra trondheim.
Vi var rett og selv overlegne på tribunen i går, vi viser at vi er en supportergruppe som er i stand til å takle motgang på banen.
Desverre klarte ikke gutta å levere helt i går, men er sikker på at dette vil snu seg allerede til brannkampen.
:lsk:
Ja, dere var en fryd å høre på. Kan forresten Kjernen snart få for seg at "Lillestrømgutt" faktisk er en Lillestrømsang.. Irriterer meg mer og mer for hver gang jeg hører de "ja for faen"-ropene når RBK spiller
Ja, dere var en fryd å høre på. Kan forresten Kjernen snart få for seg at "Lillestrømgutt" faktisk er en Lillestrømsang.. Irriterer meg mer og mer for hver gang jeg hører de "ja for faen"-ropene når RBK spiller
Så du kampen på TV eller var du på Lerkendal?
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
fett at stemninga var bra da..hørte det på tv også men tror de hadde mic'en litt nærme rbk folka siden de leda osv. men jeg vet ikke. hørte argentina sangen.. den er driiit bra gleder meg sjukt til brann kampen der skal vi synge så det smeller i andre tribunen :P
"Gjestene hang bedre med på tribunen enn på banen. Av en eller annen merkelig grunn valgte politiet å beslage banneret med påskriften:
"Kjernen: Er også dere sykmeldte?".
"Gjestene hang bedre med på tribunen enn på banen. Av en eller annen merkelig grunn valgte politiet å beslage banneret med påskriften:
"Kjernen: Er også dere sykmeldte?".
Trøndelag = Politistat?
Tror politiet der oppe har sett litt for mye på Dirty Harry. Triggerhappye de blåkledde der oppe.
Kommentar