Reprise fra ifjor?
Stemningstråd rbk-LSK
Collapse
X
-
I fjor var det vel rundt 200 300 hundre kanarifugler,men makan til stemning skal du reise langt for og oppleve og være med på.
Men ingenting stopper oss til søndagen heller vi trykker til og lager minst like bra stemning!:lsk:Kommentar
-
Tipper vi fyller feltet til randen som ifjor, om stemningen blir den samme får tiden vise. Men ifjor var det et helt fantastisk drag over det.
I tillegg var det en sånn "nå skal vi faan meg synge trøndera i senk uansett hvordan kampen går" innstilling. Håper vi finner fram til det i år.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kølla RiisaTipper vi fyller feltet til randen som ifjor, om stemningen blir den samme får tiden vise. Men ifjor var det et helt fantastisk drag over det.
I tillegg var det en sånn "nå skal vi faan meg synge trøndera i senk uansett hvordan kampen går" innstilling. Håper vi finner fram til det i år.Kommentar
-
Tipper folk blir mer keen på å synge mer når kampen sendes på TVKommentar
-
Vi må vise trøndera hvem som regjerer på tribunen fra første spark på ballen(og gjerne litt før).
En oppfordring til alle kanaris, ta turen til trondheim og lerkendal på søndag, dette blir en kamp du ikke kan gå glipp av!Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
regner med jeg kommer! men hvorfor i alle dager må man kjøpe minst 2 billetter på de feltene der andre kanaris står?
stikker ned i mårra etter jobb og kjøper billett og gleder meg som en unge! magefølelsen sier grisebank av sodd-spisene barter! :lsk:Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Opprinnelig skrevet av holmizregner med jeg kommer! men hvorfor i alle dager må man kjøpe minst 2 billetter på de feltene der andre kanaris står?
det var på billettservice dått no forresten.. glemte å si det. Kommer alene.Hilsen Anders
-
Opprinnelig skrevet av holmizdet var på billettservice dått no forresten.. glemte å si det. Kommer alene.
Vi får ta det en annen gang.
Men til topic, håper dere gruser dem på tribunen! Det blir nok bra stemning på Andys i Oslo også (dit jeg skal).Kommentar
-
-
da er jeg hjemme etter en skuffende kveld på lerkendal. Det virka som opptil flere av spillerne har hodet sitt i helt andre proffklubber rundt om i Europa. Prata med et par kanaris etter kampen og de var skuffa som få de også.
Men for å dra fram noe positivt:
Jeg satt på langsia (var seint ute men fikk to gratisbilletter av Torolf:lsk: ), og det var en fryd for øyet å se kanarifansen! Fikk frysninger på vei ned til Lerkendal, hørte de langt oppe i gata! Herlig trøkk og driv hele matchen! Også etter kampen var det skikkelig trøkk, og jeg kommer aldri til å tilgi meg selv for at jeg ikke plasserte meg med resten av de gule denne ellers så bedritne kvelden.Hilsen Anders
-
Har endelig kommet hjem jeg oxo, etter et skuffende kveld =(
Satt oxo på langsiden, men hørte hvertfall kanarifansen utrolig godt, hele kampen!!:lsk:Kommentar
Kommentar