Stemningstråd rbk-LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
    Ja, akkurat det fikk jeg faktisk med meg... Der hørte jeg klar forskjell, der var dere ganske mange hakk over Kjernen
    Skulle bare mangle!

Så på RBK - VIF, hørte kjernen(?) synge den..hmm...nå husker jeg ikke hvordan den gikk, men den når vi hopper til siden, og dette bare TO kamper etter vi var der...hmm..

Kommentar

• OsloFugl
      Medlem
      Hoffnarr
      • Aug 2005
      • 46

Opprinnelig skrevet av Trondeo
      Skulle bare mangle!

Så på RBK - VIF, hørte kjernen(?) synge den..hmm...nå husker jeg ikke hvordan den gikk, men den når vi hopper til siden, og dette bare TO kamper etter vi var der...hmm..
      Kjernen har syngi denne å-åååå-åååå-å sangen en stund.....ganske sikkert før vi kom opp dit også. Personlig skulle jeg ønske at vi droppa hele denne sangen, hvis det kan kalles en sang da.....

OsloFugl

Kommentar

• Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

Opprinnelig skrevet av OsloFugl
        Kjernen har syngi denne å-åååå-åååå-å sangen en stund.....ganske sikkert før vi kom opp dit også. Personlig skulle jeg ønske at vi droppa hele denne sangen, hvis det kan kalles en sang da.....

OsloFugl
        Ok, det viste jeg ikke. Aldri hørt den fra de før jeg

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

"Klanen?

Dette var virkelig dårlige greier.

Dere var mange, men dog stille. Hørte dere en liten periode på omlag 5 min, etter dere scora.

Må si jeg er langt mer imponert over kanarifansen som var oppover for en uke siden. De var ikke like store i antall, men i volum overgikk de dere glatt."

Kommentar

Working...