Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ja, akkurat det fikk jeg faktisk med meg... Der hørte jeg klar forskjell, der var dere ganske mange hakk over Kjernen
Skulle bare mangle!
Så på RBK - VIF, hørte kjernen(?) synge den..hmm...nå husker jeg ikke hvordan den gikk, men den når vi hopper til siden, og dette bare TO kamper etter vi var der...hmm..
Så på RBK - VIF, hørte kjernen(?) synge den..hmm...nå husker jeg ikke hvordan den gikk, men den når vi hopper til siden, og dette bare TO kamper etter vi var der...hmm..
Kjernen har syngi denne å-åååå-åååå-å sangen en stund.....ganske sikkert før vi kom opp dit også. Personlig skulle jeg ønske at vi droppa hele denne sangen, hvis det kan kalles en sang da.....
Kjernen har syngi denne å-åååå-åååå-å sangen en stund.....ganske sikkert før vi kom opp dit også. Personlig skulle jeg ønske at vi droppa hele denne sangen, hvis det kan kalles en sang da.....
OsloFugl
Ok, det viste jeg ikke. Aldri hørt den fra de før jeg
Dere var mange, men dog stille. Hørte dere en liten periode på omlag 5 min, etter dere scora.
Må si jeg er langt mer imponert over kanarifansen som var oppover for en uke siden. De var ikke like store i antall, men i volum overgikk de dere glatt."
Kommentar