Som nylig innflyttet i Lillestrøm har jeg vært på alle hjemmekampene til Lsk siden juletider (da jeg flyttet hit). Før jeg flyttet hit hadde jeg vært på Åråsen ved et par anledninger da jeg tidligere bodde like utenfor lillestrøm under oppveksten. Mine tanker om kanarifansen tidligere var at det var en litt småharry gjeng som hadde greit oppmøte hjemme, kastet litt papiruller og det var liksom det..Håper ingen føler seg fornærmet nå da
Jeg må virkelig si at jeg har blitt veldig positivt overasket.. Det er rett og slett veldig gøy å sitte på ss tribuna å høre det trøkket dere skaper på åråsen.. Sangene som går igjen er også veldig fengende, med melodier som fester seg i hjernebarken....til og med samboern som driter i fotball har vært med på de siste 3 hjemmekampene og syntes det er kjempegøy.. Nå syntes hun det er kjipern at hun ikke kan dra på Brann kampen...hehe. Er også imponert over trøkket som skapes i motgang,,,siste eks selvfølgelig newcastle kampen...
Må si jeg virkelig vurdere medlemmskap og eventuellt sesongkort til neste år..
Igjen, håper ingen føler seg støtt over noe jeg skrev,,dette er ment som skryt!
:lsk:
Jeg må virkelig si at jeg har blitt veldig positivt overasket.. Det er rett og slett veldig gøy å sitte på ss tribuna å høre det trøkket dere skaper på åråsen.. Sangene som går igjen er også veldig fengende, med melodier som fester seg i hjernebarken....til og med samboern som driter i fotball har vært med på de siste 3 hjemmekampene og syntes det er kjempegøy.. Nå syntes hun det er kjipern at hun ikke kan dra på Brann kampen...hehe. Er også imponert over trøkket som skapes i motgang,,,siste eks selvfølgelig newcastle kampen...
Må si jeg virkelig vurdere medlemmskap og eventuellt sesongkort til neste år..
Igjen, håper ingen føler seg støtt over noe jeg skrev,,dette er ment som skryt!
:lsk:
Kommentar