Stemningstråd LSK-Brann

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode Thai
    KFL styremedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 380

Feltet er for stående supportere...

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
    Eneste muligheten til å unngå utvanninga som skjer nå er at kfl kjører knallhardt på at feltet er for syngende og dem som vil bidra. Dette må gjøres før det er for sent og vi havner der klanen er nå.

I tillegg bør det innføres at feltet kun er for medlemmer av kfl!

Grunnen til at KFL feltet ble laget, var for at man ikke fant seg i at det kun skulle være sitteplasser på Åråsen. Feltet har vært og er en av KFL største suksesser og det er viktig at det fortsatt eksisterer, og at feltet er for stående supportere.

Den dagen man "pålegger" eller bestemmer at feltet kun skal være for medlemmer av KFL og at feltet er øremerka kun syngende supporetere tror jeg virkelig at man gjør tidenes tabbe.

Man skal selvfølgelig oppfordre folk til å delta aktivt med det meste som skjer på feltet, men også andre enn bare syngende og medlemmer i KFL bør få bevege seg opp der.

Skulle man sette begrensninger kan det jo fort hende at det blir godt om plasser på feltet som tar 2100 personer.

Frodethai
    :lsk:
    Frode Johansen
    styremedlem KFL

Kommentar

• Thomas_sprit
      Medlem
      Hoffnarr
      • Jul 2005
      • 48

Å begynne å nekte folk som ikke synger fra feltet ,er som å grave sin egen grav. det trur jeg vil få katastrofale følger for kfl.da vil man miste mange folk på feltet, og hva trur man vil skje når UFC da flytter over? da blir det sturselig.

jeg personelig kan til tider bli frustrert av å se folk som hverken synger eller hopper, men dette må man regne med. hvorfor hopper man ikke? kansje man er sjenert, eller rett og slett ikke føler for det. det er her vi andre skal trå till å få dem til å føle seg hjemme og kansje til slutt så tar man det store steget å faktisk hopper og synger. av erfaring ser jeg mange rundt meg som ikke hopper..da prøver jeg å få dem med, noen ganger går det, andre ganger ikke.

medlem eller ei, la dem komme til vårt hjem, før eller siden blir dem en av oss

Kommentar

• Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

Er faktisk ikke alle som orker å hoppe konstant heller, selv prøver jeg så godt jeg kan

Kommentar

• Fugla-83
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 282

Hehe kjenner problemet, blir mye hopping på 90 minutter. Selv våknet jeg med krampe i leggen i dag, kjenner jeg har vært på kamp
          Sto noen meter unna tromma i går,så å si alle hoppet sang og skreik..
          Regner med det er mye slappe folk jo lenger opp man kommer, skal ikke bak der for å teste
          FORZA !
          ! Mitt hjerte banker LSK !

Kommentar

• Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

Opprinnelig skrevet av Trondeo
            Er faktisk ikke alle som orker å hoppe konstant heller, selv prøver jeg så godt jeg kan
            Meget godt poeng.

Jeg kan ikke påstå at jeg er den som oftest er på Åråsen, så jeg har ikke problem med å innrømme at jeg er ute av trening. Og det gjelder nok andre også. Jeg tror nok allikevel at jeg var mer sliten etter første omgang, enn f.eks. Occean...

Forøvrig tror jeg de fleste er enige om at mange nykommere kan være den viktigste forklaringen til at trøkket ble noe mindre. Dog skal sies at det tross alt ikke var SÅ dårlig. Når jeg ikke klarer å høre meg selv mens jeg synger av full hals, så er det i grunnen ganske bra.

Hadde forøvrig med den eldste av gutta på kampen, og han syntes det var kjempebra trøkk.

Så slutt å grave dere ned.
            Knurr...

Kommentar

• KanariLance
              Medlem
              Hoffnarr
              • May 2006
              • 59

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Stemningen i går var ikke like bra som den har vært tidligere i år synes jeg (bortsett fra de siste 10 minuttene som var vannvittige). "Problemet" med storkamper som i går blir at det kommer masse folk som ikke står på feltet til vanlig og som ikke er vant til å synge å hoppe i 90 minutter...

Argentina sangen begynner virkelig å sitte, men jeg føler at det er en sang som ikke når så høy lydtopp, bortsett fra når alle skriker LSK tilslutt. Før pause så synes jeg det var byssanlull sim trøkket best....
              Dette er helt riktig. Jeg satt på RB-tribunen, og Argentina er en superb kanarifelt sang, men hva med å legge den opp littegrann for å få ekstra trøkk over den?
              Den ble til tider tam, og det er veldig synd. Denne VEIT jeg at vi får til å trøkke no' grønnjævlig. Men som sagt, da må den opp et hakk i toneleie.
              FORZA FUGLA
              I med og motgang, vi er Lillestrøm!
              FUGLA FOR LIFE!

Kommentar

• runarM
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 566

Denne lå i mailboksen min når jeg kom fra ferie, fra en engelsk kollega nå bosatt i Lillestrøm:

"Hi Runar

Decided it was about time for me to go and see my local team play, so I went to lillestrom to see LSK v Brann on Wednesday. Was most impressed that the Kanaries didn’t stop singing throughout the whole game, I have never seen that kind of support from any of the English football teams!!"

runarM

Kommentar

Working...