det er duket for mange kanaris på Viking stadion. dette kan bli meget morro på tribunen
Stemningstråd Viking-LSK
Collapse
X
-
Med det ligger til rette for god kampstemning fra Kanari-Fansen. Det er ofte lett å få ett gira og kompakt bortefelt til å gi jernet, fordi det er de mest dedikerte som har reist (spesielt på langtura).
Unntaket er hvis fylla tar for mye overhånd...Last edited by Tony; 03.08.2006, 09:42.Vidar Evje
-
Om vi blir 300 eller 500 har ikke så mye å si, vi kommer til til å eie tribunen i denne kampen.
Viking Stadion er veldig fin å synge på, oval utforming og lyden holder seg inne på stadion. Feltet vi får til denne kampen er vel også en av Norges bedre bortefelt.
Hjemme"fansen" kommer vi nok ikke til å høre mye fra, jeg gleder meg til overkjøring på tribunen!Kommentar
-
Vi sang dem lett ut ifjor når vi var 30 stk der, fy faan som jeg gleder meg til å høre trøkket vi skaper når vi er 10 ganger så mange...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Tre timer igjen nå. En sixer med tuborg er konsumert og enda en til står på vent
VIKING AWAY! LOVE ITKommentar
-
God tur til alle som skal med bussen. Norges værste bussrute er veien til Stavanger.
Pass på å drikk masse så angsten ikke skal ta overhånd hehe.
Jeg derimot flyr som en fugl med Norwegian tar det hele med stor ro
Jeg skal danne bakberget på flyet og håper på massiv synging om bord, er det noen skal værra med eller?Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
-
-
-
Jeg er forbanna. Vet ikke hvor jeg skal skrive. Jeg og mine kompiser satt og koste oss på Dickens (nesten ved Beverly) Så går vi på utsiden for å snakke med Nordby&co (Jævla ålreite folk) Så kommer de jævla Kflvaktene bort og snakker til oss, uten at vi har gjort noe. SÅ tar dem faen å rapportere oss til sikkerhetssjefen og vaktene i Viking om at VI bråka i byen. Fy faen for noen drittvakter dere har med dere. Rart jeg blir forbanna når dem lyver om hva som skjedde? Koste oss bare med Lillestrømfansen vi.
Takk for kampen. Bra stemning dere laga.Viking StavangerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Di MerdaJeg er forbanna. Vet ikke hvor jeg skal skrive. Jeg og mine kompiser satt og koste oss på Dickens (nesten ved Beverly) Så går vi på utsiden for å snakke med Nordby&co (Jævla ålreite folk) Så kommer de jævla Kflvaktene bort og snakker til oss, uten at vi har gjort noe. SÅ tar dem faen å rapportere oss til sikkerhetssjefen og vaktene i Viking om at VI bråka i byen. Fy faen for noen drittvakter dere har med dere. Rart jeg blir forbanna når dem lyver om hva som skjedde? Koste oss bare med Lillestrømfansen vi.
Takk for kampen. Bra stemning dere laga.
om dette stemmer er det latterlig.. ta en sur telefon til lsk og klag eller noe sånt. skjønner deg..Kommentar
-
fugla vant, og etter det rapportene sier vant kanaris tribunen også!
Jeg er så stolt over å være kanaris, så nå er det plikoppmøte for min del på de neste matchene, selv om en bor i bart city!
Svart og gul, alltid fugl og stolt som faen!!! :lsk:Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Skryt igjen til KFL
http://www.vikingforum.no/viewtopic.php?p=9329#9329
Kanarifansen på stadion i dag e någe av det besta eg har hørt. Mye lyd og variert repetoar.
De regelrett smadra Hordene i dag.
Kule banner de hadde oppe rett itte pausen, he hewww.kfl.no/debattKommentar
-
Fant et på vikingfansen sin sideKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Di MerdaJeg er forbanna. Vet ikke hvor jeg skal skrive. Jeg og mine kompiser satt og koste oss på Dickens (nesten ved Beverly) Så går vi på utsiden for å snakke med Nordby&co (Jævla ålreite folk) Så kommer de jævla Kflvaktene bort og snakker til oss, uten at vi har gjort noe. SÅ tar dem faen å rapportere oss til sikkerhetssjefen og vaktene i Viking om at VI bråka i byen. Fy faen for noen drittvakter dere har med dere. Rart jeg blir forbanna når dem lyver om hva som skjedde? Koste oss bare med Lillestrømfansen vi.
Takk for kampen. Bra stemning dere laga.Kommentar
-
VGD, tomlarsen:
"Fascinerende er det første ordet som slår meg når det gjelder kanarifansen.
Det finnes ikke maken i Norge og at de er lagets 12 mann er det vel overhodet ingen tvil om.
Satt som vanlig midt på langsiden og det er jo ikke så ofte Stavanger publikummet får oppleve en slik fantastisk supportergruppe på stadion og det var ikke mindre fascinerende å se hvordan folk smilte og kikket på kanarifansen mer enn de kikka på selve kampen.
Vi er fullt klar over at Hordene er blandt de minst lydhøre i landet og har et veldig begrenset register og det blir jo litt småflaut når Hordene setter i gang med....."gi meg en V, gi meg en I.......:-)
Nå hadde kanarifansen faktisk et enda større register enn det jeg trodde på forhånd, med forskjellige sanger. Men at de f.eks durer i vei i det uendelige med en sang er faktisk det som imponerer meg mest. Gir et utrolig trøkk og må være rimelig motiverende for LSK spillerne å høre dem i bakgrunnen gjennom hele kampen.
Der hvor kanarifansen hopper og danse og synger uavbrutt.....det står hordene med armene i kors og virker som de kommer rett fra begravelse. Men plutselig så drar jo til og med hordene til med et chant som varer i 15-20 sekund :-)
Nei, all ære til kanarifuglan. Synd noen av dere ikke kunne vært igjen i Stavanger og gitt noen gode tips til gutta på motsatt tribune.
Men utover det så var dommeren helt forferdelig og det har ingenting med at jeg er en dårlig taper eller på noen måte henviser til at LSK har vært spesielt heldig med dommerne denne sesongen, men dommeren virket nesten kjøpt og betalt......
Men gratulerer med seieren LSK"Kommentar
Kommentar