Jeg er mest spendt på om samsyngingen blir bra, i og med at det tar litt tid før lyden går bort til felt-KFLRB
Stemningstråd LSK-FFK
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av iLJeg er veldig spent på hvordan eksperimentet med KFL på RB tribunen blir. Lykke til alle dere som skal stå der.
Tipper dere vil få en del sure blikk/kommentarer.
"Sett derer ned a! Ikke flagg!"Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYIkke flagg, ikke ha 2 stangs oppe osv har vi hørt før. det er ingen nyhet.
Flagginga irriterer folk jævlig, også meg, dere eier jo ikke hensyn.
Har faktiskt gått glipp av flere mål pga av dette.
Veiv for all del med flagg ved innkast, og når ballen er død ellers, men ikke når vi er i angrep, eller i forsvar!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLJa men nå skal dere stå blant vanlige tilskuere, ikke kanarifansen.
Veiv for all del med flagg ved innkast, og når ballen er død ellers, men ikke når vi er i angrep, eller i forsvar!Kommentar
-
Møt opp tidlig på Åråsen!
En meget positiv, union tilbakemelding fra gutta etter kampen mot Brann, tidlig oppmøte ga dem et ekstra kick og de fikk matchfølelse allerede i løpet av oppvarmingen.
Vi gjentar suksessen og kjører tidlig oppmøte ogsp i dag. Det vil si at Tommy, Ronnie, Arild og Tony vil se flest mulig Kanaris på feltet senest 45 minutter før kampstart.
Vi kjører i gang tromma og ønsker gutta velkommen i det de kommer ut på Åråsen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
En gang fugl, alltid fugl!!!
Fra RB:
- Skal skrike det vi kan
LILLESTRØM:
- Vi kan ingen av de nye sangene, men vi skal skrike det vi kan, smilte Margit Pedersen (94) før kampen på Åråsen.
LILLESTRØM!: Petra Kvalsnes (t.v.), Gerd Iversen og Margit Pedersen på vei til Åråsen i går. Fritz Vestby (delvis skjult) stilte også opp for å støtte Lillestrøms stolthet. Her følges de av Elin Vik, Erlend André Vik, Eskil Eian, Svein Erik Nilsson og Kaja Larsen. FOTO: JON THEODOR HAUGER
Av: Jon Theodor Hauger
I kveld var hun og tre andre beboere på Lillestrøm Bo- og behandlingssenter (Libos) på Åråsen. Fire ansatte stilte opp på fritida så den eldre garde skulle få følge klubben i sitt hjerte.
- Da jeg fylte 80 år fikk jeg sesongkort på Åråsen, med eget sete og greier. Alle lo av meg. Jeg har vært mye på Åråsen og følger med. Nå er det så mange nye at jeg ikke vet hva de heter alle sammen, men før kjente jeg dem igjen - alle som én, forteller 94-åringen som holder LSK-legenden Tom Lund aller høyest.
- Da jeg kom med rullatoren min sa stadionvaktene «Her kommer hu Margit med Mercedesen sin», og så ryddet de vei for meg, husker hun.
Før kampstart satset firkløveret alt på at Fugla skulle vinne, både dysten og seriegullet.
- Men det er vanskelig å si hvordan det går, mente Gerd Iversen (76).
- Dette min aller første fotballkamp på Åråsen, så jeg gleder meg veldig, fortsatte hun.
Med sine 96 år var Petra Kvalsnes eldstemann i følget.
- Selvfølgelig holder jeg med Lillestrøm. Første gang jeg var på Åråsen skulle jeg heie på Brann, siden jeg opprinnelig er fra Vestlandet. Men de tapte grundig, husker hun.
Det var Elin Vik, daglig leder på avdelingen «Torvet», som tok initiativet til kampopplevelsen:
- Foran hver hjemmekamp følger de nøye med på alle som går forbi på vei til stadion, og mange benker seg rundt tv-en når det er kamp. Derfor synes jeg det var hyggelig at dem som ville også kunne få denne muligheten, forteller hun.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLJa men nå skal dere stå blant vanlige tilskuere, ikke kanarifansen.
Veiv for all del med flagg ved innkast, og når ballen er død ellers, men ikke når vi er i angrep, eller i forsvar!
Målene får man da sett når man kommer hjem, det er jo uansett veldig sjelden vi flagger mye akkurat under en scoring da.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Får vel bli den første som tråkker midt i salaten,da.
Dele kanarifansen i to leire, godt forsøk, men det funka ikke - i alle fall ikke i dag.
Synes stemningen til tider var laber i forhold til hva som har blitt prestert tidligere i år.
Da har jeg lagt hodet på blokka, hogg i vei........Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Harald_88Målene får man da sett når man kommer hjem, .Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av sparwasserFår vel bli den første som tråkker midt i salaten,da.
Dele kanarifansen i to leire, godt forsøk, men det funka ikke - i alle fall ikke i dag.
Synes stemningen til tider var laber i forhold til hva som har blitt prestert tidligere i år.
Da har jeg lagt hodet på blokka, hogg i vei........
Jeg hadde det personlig bra på RB, mye plass og fikk flagge i fred :P ikke dumt det..Last edited by Dinho; 13.08.2006, 00:33.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KFL41Jeg vil tro at du er i ett klart mindretall når det gjelder denne påstanden. Jeg vil gjerne se målene også. At noen få heller vil flagge osv er kjipt for de som går glipp av noe de gjerne ville sett og som de har betalt for.
Vi kan da ikke legge ned flagga hver gang gutta er over midtstreken, i tilfelle det vil komme et mål. Da ville det blitt lite flagging.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Harald_88Jeg har selvfølgelig også lyst til å se målene, men for meg er det viktigste å støtte fugla, og en veldig bra måte å gjøre det på er å flagge.
Vi kan da ikke legge ned flagga hver gang gutta er over midtstreken, i tilfelle det vil komme et mål. Da ville det blitt lite flagging.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Dinho88Enig at det ikke var optimalt. Grunnen var det lave antallet vi hadde på RB. Vi i UFC ble stående der omtrent aleine, og 30-40 stykker skal synge høyt skal det bli 'produktivt'. Antallet var det som sviktet i dag. Jeg håper flere tørr å være MANN(eller kvinne med stor K og flytter over til RB neste gang dette blir prøvet.
Jeg hadde det personlig bra på RB, mye plass og fikk flagge i fred :P ikke dumt det..Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
Kommentar