Stemningstråd LSK-FFK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Harald_88
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 550

Opprinnelig skrevet av Trondeo
    Noe jeg lurer på er om det har stor effekt å snu ryggen til, når vi synger på seven nation sangen? Kan vel like godt ha annsiktet mot banen, da får dere i tillegg sett et mulig mål, viss det kommer :lsk:
    Varianten med å hoppe med ryggen til er vel bare et artig påfunn for å få litt variasjon, noe stor effekt har det nok ikke nei.
    Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• Larsk
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1053

Syns det var bra synging jeg men for sikkert mange mot meg nå:P Men syns Ufc hører hjemme på Felt C jeg *traff tony mitt i blinken med svampen hahaha*:P sorry Tony
      !!Gunners!!

Kommentar

• Blakk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1860

Opprinnelig skrevet av iL
        Ja men nå skal dere stå blant vanlige tilskuere, ikke kanarifansen.

Flagginga irriterer folk jævlig, også meg, dere eier jo ikke hensyn.
        Har faktiskt gått glipp av flere mål pga av dette.

Veiv for all del med flagg ved innkast, og når ballen er død ellers, men ikke når vi er i angrep, eller i forsvar!
        Var en med så stort ansikt på kamp engang at jeg ikke så banen så hadde han så mange kviser og jeg ikke så corner flagga.Kan noen fjerne den mannen.

Kommentar

• mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

Lager flagging under kampen god stemning?

Spillerne bruker de fleste sanser på fotballkampen. Den som er best å påvirke er hørselen. Derfor kan sang fra tribunen medvirke til at spillerne og laget løfter seg. At flagging skal ha samme innvirkning på spillerne, tviler jeg på.

Det er når ballen er ute av spill at spillerne kan løfte blikket opp mot tribunen.
          Det er før kampen, når spillerne entrer banen at flagging skaper stemning.
          Det er i pausen, når spillerne går mot garderoben at flagging skaper stemning.
          Det er ved kampslutt at flagging skaper stemning.

Jeg støtter IL. Det ER irriterende når det flagges under et raid av Koren, når Myklebust drar av 3 mann, når Occean vinner en hodeduell i motstanderens 16-meter.

De fleste er på Åråsen for å oppleve en fotballkamp, forhåpentligvis se LSK vinne, oppleve en fantastisk stemning.

Ikke alle er på Åråsen for å profilere seg selv.
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
          Mr.Jordbakke

Kommentar

• MoBee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 958

Godt sagt, Mr!

Kommentar

• Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Lager flagging under kampen god stemning?

Spillerne bruker de fleste sanser på fotballkampen. Den som er best å påvirke er hørselen. Derfor kan sang fra tribunen medvirke til at spillerne og laget løfter seg. At flagging skal ha samme innvirkning på spillerne, tviler jeg på.

Det er når ballen er ute av spill at spillerne kan løfte blikket opp mot tribunen.
              Det er før kampen, når spillerne entrer banen at flagging skaper stemning.
              Det er i pausen, når spillerne går mot garderoben at flagging skaper stemning.
              Det er ved kampslutt at flagging skaper stemning.

Jeg støtter IL. Det ER irriterende når det flagges under et raid av Koren, når Myklebust drar av 3 mann, når Occean vinner en hodeduell i motstanderens 16-meter.

De fleste er på Åråsen for å oppleve en fotballkamp, forhåpentligvis se LSK vinne, oppleve en fantastisk stemning.

Ikke alle er på Åråsen for å profilere seg selv.
              Noen synes også det visuelle er viktig under kampen, selvom spillerne kanskje ikke får det med seg. Ihvertfall får resten av stadion det med seg og bortesupporterne. Og den grunn igjen så kan det hende flere er med på å synge og klappe. Det har ingen effekt å hoppe heller, men hvor mange år har vi ikke hoppa?

Kommentar

• KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

Javel, men sålenge dette gjøres på KFL-felte er det alltid noen som ikke liker det som får hindret sikt. Kan dere ikke lage et felt på RB-tribunen hvor folk som vil flagge kan gjøre dette uten sjenanse for andre. I tillegg vil det være lettere for hele stadion å se dette enn når de står på KFL-feltet.

Og så kan de gå hjem å se målene på tv etterpå.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

Noen klager på hopping og noen klager på flagging. Enkelte klager på at folk synger for mye også. Skal vi bare legge ned hele KFL med en gang like godt?

Makan til pisspreik!
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

Kommentar

• Kef1r
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 730

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                    Noen klager på hopping og noen klager på flagging. Enkelte klager på at folk synger for mye også. Skal vi bare legge ned hele KFL med en gang like godt?

Makan til pisspreik!
                    enig... det som var positivt med ufc på rb var at der kunne vi flagge så mye vi ville ingen som klagde 1 eneste gang. jeg er piss lei av å stå på feltet og høre klaging for flagg/tromme/spillere. HELE TIA

når jeg plutselig står på feltet å hører : HATER JÆVLA TROMMA.. så blir jeg oppgitt.. de som er så jævelig negative burde finne seg et annet sted og stå,

men det med felt på rb tror jeg hadde funka bedre om noen flere hadde turt komme over og teste. vi var for få folk, men var jo morsomt for de som sto der

Kommentar

• maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 641

Først og fremst så er de fleste på kamp for å se kampen. For meg er det viktigere at fugla tar 3 poeng , enn at bortesupporterne ser at ufc kan flagge. Å hoppe forstyrrer jo ikke akkurat utsikten like mye som en haug med flagg gjør da. Flagg før kampen, ved scoringer, i pausen, og etter kampen. Eller på 17.mai!!
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Kef1r
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 730

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                        Først og fremst så er de fleste på kamp for å se kampen. For meg er det viktigere at fugla tar 3 poeng , enn at bortesupporterne ser at ufc kan flagge. Å hoppe forstyrrer jo ikke akkurat utsikten like mye som en haug med flagg gjør da. Flagg før kampen, ved scoringer, i pausen, og etter kampen. Eller på 17.mai!!
                        javel, jeg er like mye på kamp for og lage bedre steming, men er jo også der for og se fugla ta 3 poeng. jeg så alt jeg skulle se selv om ufrb flagga jeg ? men delte meninger vi blir aldri enige om noe her. alle har forskjellige meninger sånn er det bare.

Kommentar

• iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

Opprinnelig skrevet av Tony
                          Noen synes også det visuelle er viktig under kampen, selvom spillerne kanskje ikke får det med seg. Ihvertfall får resten av stadion det med seg og bortesupporterne. Og den grunn igjen så kan det hende flere er med på å synge og klappe. Det har ingen effekt å hoppe heller, men hvor mange år har vi ikke hoppa?

Vi snakker om flagging som hindrer sikt under angrep. Punktum. Ikke dra inn usakelige ting for å finne unnskyldninger.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• sparwasser
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3185

Skal Ultras Felt C fortsette med å stå på RB-tribunen eller var dette
                            et engangstillfelle, et prøveprosjekt?

Kommentar

• Dinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 884

Opprinnelig skrevet av sparwasser
                              Skal Ultras Felt C fortsette med å stå på RB-tribunen eller var dette
                              et engangstillfelle, et prøveprosjekt?
                              Dette var er prøveprosjekt.

Hvis ikke jeg tar helt feil så står UFC på felt C ved neste hjemmekamp.
                              twitter @amundsakis
                              ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Kølla Riisa
                                Seniormedlem
                                • Jun 2004
                                • 1021

Dette var er prøveprosjekt.

Hvis ikke jeg tar helt feil så står UFC på felt C ved neste hjemmekamp
                                Dette er feil dinho, planen er å stå der 4-5 kamper til/resten av sesongen.

Er alt for tidlig å ta en evaluering og si at det enten er kanon bra eller helt ræva.
                                Vi lar det gå noen kamper og ser hvordan ting utvikler seg etterhvert. Jeg så en positiv ting på RB igår.
                                På Grekeren blant annet var det ganske mange rundt oss som satt som tok opp henda og ble med.

Angående flagging er vel ikke det et problem lenger siden vi står på et felt hvor vi ikke dekker for utsikten til noen. Så det er jo egentlig veldig greit.

Kommentar

• LSK N/B
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 830

tror det kan bli bra med å sette noen på rb, men synes det var litt få der. Jeg satt på ss mot rb, og hadde til tider problemer med å høre dere når dere "sang" til hverandre. Hvorfor snur dere dere vekk fra banen under Å-å-å-åå?
                                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Kef1r
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 730

Opprinnelig skrevet av Harald_88
                                    Varianten med å hoppe med ryggen til er vel bare et artig påfunn for å få litt variasjon, noe stor effekt har det nok ikke nei.
                                    derfor snudde vi oss :P

Satser på nytt forsøk på rb.. men med flere folk! folk må bare ta turen over og prøve. blir nok bra med flere folk.

Kommentar

• Mr. Torri
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jan 2006
                                      • 125

Hørte folk som begynte å bue etter kampen. Kanari-Fansen støtter Sportsklubben i medgang OG i MOTGANG !!! Hjelper ikke å pipe, tosker !!
                                      Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

Otto Fredrikson, Number One ..

Kommentar

• veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

Opprinnelig skrevet av Kef1r
                                        derfor snudde vi oss :P
                                        ..og så ut som en gjeng med kjøtthuer som var misfornøyde med spillerne eller noe. Sorry, men det så dumt ut.

Opprinnelig skrevet av Kef1r
                                        Satser på nytt forsøk på rb.. men med flere folk! folk må bare ta turen over og prøve. blir nok bra med flere folk.
                                        Jeg håper folk holder seg på KFL-feltet. Vi er ikke SÅ mange at vi trenger å vanne ut feltet. Dere i UFC får heller kose dere på RB og prøve å få med de "vanlige" supporterne som er der til å bli med på sanger. Var ikke det målet?

Kommentar

• iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                                          Hørte folk som begynte å bue etter kampen. Kanari-Fansen støtter Sportsklubben i medgang OG i MOTGANG !!! Hjelper ikke å pipe, tosker !!
                                          Ingen i kanarfansen peip.
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

Working...