Stemningstråd LSK-FFK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Harald_88
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 550

Opprinnelig skrevet av veiron
    ..og så ut som en gjeng med kjøtthuer som var misfornøyde med spillerne eller noe. Sorry, men det så dumt ut.

Jeg håper folk holder seg på KFL-feltet. Vi er ikke SÅ mange at vi trenger å vanne ut feltet. Dere i UFC får heller kose dere på RB og prøve å få med de "vanlige" supporterne som er der til å bli med på sanger. Var ikke det målet?
    Det har absolutt ingen ting med å misnøye å gjøre, noe av det viktigste for oss i ufc er å ALDRI vise misnøye med spillerne

Jo, men om 30 stk går fra feltet til RB tror jeg det vil merkes i mindre grad, men det ville derimot betydd en enorm forbedring på RB, da vi ville gått fra ca 30 til 60 stk, noe som man ville høre utrolig godt på lydnivået
    Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

Opprinnelig skrevet av iL
      Vi snakker om flagging som hindrer sikt under angrep. Punktum. Ikke dra inn usakelige ting for å finne unnskyldninger.
      ¨
      Hva faen skjer med folk? Var det noe flagging som hindra deg og dere sikt når vi var i angrep? La nå UFC få flagge så mye dem vil på RB, det ødelegger ikke sikten deres allikevel.

Tony-som blir helt satt ut av mye klaging

Kommentar

• Dinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 884

..og så ut som en gjeng med kjøtthuer som var misfornøyde med spillerne eller noe. Sorry, men det så dumt ut.

Jeg håper folk holder seg på KFL-feltet. Vi er ikke SÅ mange at vi trenger å vanne ut feltet. Dere i UFC får heller kose dere på RB og prøve å få med de "vanlige" supporterne som er der til å bli med på sanger. Var ikke det målet?
        Ryggdans er en visuell effekt som ser bra ut og skaper en god stemmning.

Og målet med et felt på RB var 200-300 syngende Kanari Fans, ikke KUN UFC som prøver så godt det er mulig å dra med resten av kortsiden. Og det tilsier at fler må tørre å stå på RB, jeg sier ikke 200 til, men i det minste en 20-30 så har vi større muligheter å virkelig få dratt med hele RB. Mye potensiale på den kortsiden, mye ungdom.
        Last edited by iL; 14.08.2006, 09:30. Begrunnelse: Personhets er ikke lov
        twitter @amundsakis
        ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Harald_88
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 550

Opprinnelig skrevet av Dinho88
          Mye potensiale på den kortsiden, mye ungdom.
          Ja, mange av barna fra fotballskolen imponerte, med hopping og mye synging, dette er positivt, og er noe å bygge videre med på rb-tribunen framover
          Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

Opprinnelig skrevet av Dinho88
            For det første, så er det bilde ditt som ser mindre bra ut Veiron- i god trend med ditt innlegg. Ryggdans er en visuell effekt som ser bra ut og skaper en god stemmning.
            Synes du ryggdans ser bra ut?? Deg om det. Hva er det som ser bra ut med det? "Oj, se på de overkule folka som driter i kampen og vender ræva til spillet. Kuult azz!"
            Men for all del, dans med ræva til spillet alt dere vil. Men ikke tro at alle synes det ser så kult ut, og det må du bare akseptere.
            Last edited by iL; 14.08.2006, 09:31. Begrunnelse: personhets er ikke lov

Kommentar

• Kef1r
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 730

Synes du ryggdans ser bra ut?? Deg om det. Hva er det som ser bra ut med det? "Oj, se på de overkule folka som driter i kampen og vender ræva til spillet. Kuult azz!"
              Men for all del, dans med ræva til spillet alt dere vil. Men ikke tro at alle synes det ser så kult ut, og det må du bare akseptere.
              seriøst det med ryggen til var bare noe morro for oss som turte stå på rb en kamp. drit i sånne dustete diskusjoner.

det ser ikke kult ut nei ? men er jo maange som har greid og få med seg at vi hoppa med ryggen til ? da er det jo en effekt.
              Last edited by iL; 14.08.2006, 09:32.

Kommentar

• veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

Opprinnelig skrevet av Kef1r
                det ser ikke kult ut nei ? men er jo maange som har greid og få med seg at vi hoppa med ryggen til ? da er det jo en effekt.
                Du kan jo sette på deg klovnenese og stort, rødt hår på skolen i morra. Det er mange som kommer til å legge merke til deg da. Så da er det jo en effekt.

Kommentar

• LasseN
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 1610

Snu ryggen til banen/personer er noe jeg mener viser at man tar avstand fra spillerne/personen(e).
                  Tenk deg effekten hvis stort sett hele KFL feltet hadde snudd seg vekk fra banen når vihadde 2 poeng på 5 kamper-perioden..Hva tror du spillerne hadde følt da?
                  KFL har hatt stille protest før hvor vi holdt kjeft i 1.omgang...var ikke mye stemning på Åråsen da..
                  LasseN

Kommentar

• Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

Opprinnelig skrevet av LasseN
                    Tenk deg effekten hvis stort sett hele KFL feltet hadde snudd seg vekk fra banen når vihadde 2 poeng på 5 kamper-perioden..Hva tror du spillerne hadde følt da?
                    Dette er en effekt som brukes av flere større Ultras-grupperinger i Europa. Uten at jeg kan forstå hvorfor det er visuelt kulere enn å hoppe med ansiktet vendt mot banen.

Men, så er jeg ikke fjortiss og har sluttet med å runke etter bilder av bluss og tostangs med dødningehode. Det ligger muligens noe der.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

For å gjøre en ting klart; Dødningshodet er ikke ufc sitt.

Kommentar

• mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

Misforstå meg rett - jeg har alltid gitt UFC credit for sitt engasjement på tribunen. KFL trenger alle slags supportere og det må være rom for at vi er uenige om tribunekultur.

På RB, når dere står bakerst på tribunen, er det selvsagt flott at det flagges mye, men at enkelte ikke gidder å vise hensyn på felt C, når det står hundrevis av supportere bak som ønsker å se kampen, synes jeg er leit.

Ønsker folk å flagge under kampen på felt C, hvorfor ikke stille seg bakerst?

For meg er ikke det viktigste å "vinne" en tribunekamp. For meg er det viktigst at laget mitt, LSK, vinner!

Så til UFC, lykke til videre med synginga, hoppinga, flagginga - alt for Fugla!
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                        Mr.Jordbakke

Kommentar

• supermike
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Apr 2006
                          • 45

4 - 5 kamper til? Galskap!

Ser med gru at ufc planlegger flere kamper på rb. Trodde dere lærte av denne kampen, men nei. Jeg får da repetere meg selv: Det blir best stemning med et fullt kanarifelt, noe som også drar med seg resten av åråsen. En annen ting jeg har merket meg er at det sjelden er full trøkk og fullpakket på høyre enden av kanarifeltet (sett fra motsatt side). Det ville kanskje være en ide å prøve å stappe denne delen full med syngende fans før man roter seg bort på andre steder av arenaen???

Kommentar

• Blakk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 1860

Opprinnelig skrevet av Rønnern

Men, så er jeg ikke fjortiss og har sluttet med å runke etter bilder av bluss og tostangs med dødningehode. Det ligger muligens noe der.
                            Det var jo interesant og vite.Muligens det ligger noe der

Kommentar

• Blakk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 1860

Ronka du mye som fjortis Rønnern..

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

Opprinnelig skrevet av Blakk
                                Ronka du mye som fjortis Rønnern..
                                Bare til Carola...
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                Mr.Jordbakke

Kommentar

• Kølla Riisa
                                  Seniormedlem
                                  • Jun 2004
                                  • 1021

Ser med gru at ufc planlegger flere kamper på rb. Trodde dere lærte av denne kampen, men nei. Jeg får da repetere meg selv: Det blir best stemning med et fullt kanarifelt, noe som også drar med seg resten av åråsen.
                                  For å repetere meg selv, det er et samarbeid mellom styret i KFL og UFC om at det skal være stående syngende supportere på RB.

At du har fasit på hva som er best når vi kun har prøvd det en gang synes jeg blir for dumt.

Kommentar

• MobBoss
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 900

Opprinnelig skrevet av supermike
                                    Ser med gru at ufc planlegger flere kamper på rb. Trodde dere lærte av denne kampen, men nei. Jeg får da repetere meg selv: Det blir best stemning med et fullt kanarifelt, noe som også drar med seg resten av åråsen. En annen ting jeg har merket meg er at det sjelden er full trøkk og fullpakket på høyre enden av kanarifeltet (sett fra motsatt side). Det ville kanskje være en ide å prøve å stappe denne delen full med syngende fans før man roter seg bort på andre steder av arenaen???
                                    UFC planlegger ingenting med RB, de er med i et prøveprosjekt for å bedre stemningen på Åråsen. Men nå var det vel stemingen i denne kampen vi skulle diskutere i denne tråden. Har en annen tråd som omhandler syngende kanaris på RB

Invicta

Ingen er større en klubben

Kommentar

• Messias
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 624

Kunne vært bedre stemning på RB selvfølgelig, men folket der var jaggu ikke lett å få med seg. men, skader vel ikke å gi det et forsøk til? jeg syntes det ihvertfall var bra..... fikk jaggu storma bana og :P

Kommentar

• MobBoss
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 900

Opprinnelig skrevet av Messias
                                        Kunne vært bedre stemning på RB selvfølgelig, men folket der var jaggu ikke lett å få med seg. men, skader vel ikke å gi det et forsøk til? jeg syntes det ihvertfall var bra..... fikk jaggu storma bana og :P
                                        Storming av banen når var det ah?

Invicta

Ingen er større en klubben

Kommentar

• Larsk
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2006
                                          • 1053

Var det Noen SOM PEIP?
                                          Da må det ha vært Strømmen Storsenter tribunen:@
                                          !!Gunners!!

Kommentar

Working...