Stemningstråd LSK-FFK
Collapse
X
-
Jeg syns det er ganske trist og ganske rart at folk klager på oss nå. Det var jævlig leit og se på at det er folk som står på feltet bare pga billige plasser etc. Under halvparten av feltet hoppa!
Deretter vil jeg si at det er noen av dere som er så jævlig trangsynte at det gjør helt vondt. Er det virkelig så vanskelig og skjønne at det er KFL og LSK som har startet prosjektet? Jeg trur detta er 5 eller 6 gangen jeg har gjentatt meg selv.
En fyllesjuk sandass som håper på at HELE feltet klarer og hoppe neste matchKommentar
-
Ryggdans er som Ronnie forklarte noe som brukes mye i utlandet, spesielt i Frankrike og Italia. At noen synes det så teit ut for så være. Jeg syntes feltet så latterlig ut når kun 40 hoppa på sangene, det så dumt ut det.
Flagg har alltid vært på en fotballtribune og det kommer det til å fortsette med. Fans skal støtte klubben i sitt hjerte 100%, både visuelt og vokalt uavhengig av resultat.
Forøvrig var stemninga fra feltet i går langt i fra god. Så lenge Sportsklubben ikke vinner faller stemninga betraktelig. Spesielt på hjemmebane, der syte- og klagementaliteten kommer med en gang.Kommentar
-
Kommentar
-
Synes det er bra jeg at dere tør prøve ting, men jeg syntes hoppe med ryggen til ikke så bra ut.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
En annen ting jeg lurer på er hva Kongen og VK syntes om prosjektet med UFRB på kampen. Jeg registrerer at den yngre garde har gitt sine synspunkter, men det hadde vært greit å høre det fra noe mer garvede folk med en viss erfaring.
Fra synsvinkelen min synes jeg ikke at det var sånn voldsomt god respons fra resten av folket på RB, mens både Mykle og flere andre har snakket om at det ble bra trøkk fra RB.
Hva mener dere om det gutter? Var det bra frister det til gjentagelse eller er dere sugne på å bytte navn tilbake til UFC.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det sier seg jo sjøl at når man er 40 stk så går det akkurat så der. Men alle dere som er så kritiske på at vi var så dårlig. Kan ikke dere bli med over neste kamp da. Så blir vi 100-150 istedet for 40Kommentar
-
Ingen som har sagt at dere var dårlige, det går vel heller mer på at de synes opplegget på RB var dårligKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Det var ingen merkbar forskjell på feltet, selv om UFC flyttet over og ble UFRB, men skal vi flytte over 100 syngende til, så vil vi kanskje merke det og da er jo hele poenget borte.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Vi prøver igjen på neste hjemme kamp!twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Så ut for meg at det hjalp å ha UFC på RB. Hver gang jeg tittet bort så jeg flere med skjerfene oppe og faktisk mange som hoppet også..ikke lagt merke til det før..kanskje jeg ikke ser nok over på RB tribuna...
Men dere lagde bra liv UFC, stå på videre ikke gi dere før halve RB er med å hoppe :lsk:! Mitt hjerte banker LSK !Kommentar
-
fant utrolig nok et klipp på Youtube.com av UFC`s hopping på RB takk for han som filmet dette med mobilen ! :lsk:
HER ER RYGGDANS VIDEOEN!!!!twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Så ut for meg at det hjalp å ha UFC på RB. Hver gang jeg tittet bort så jeg flere med skjerfene oppe og faktisk mange som hoppet også..ikke lagt merke til det før..kanskje jeg ikke ser nok over på RB tribuna...
Men dere lagde bra liv UFC, stå på videre ikke gi dere før halve RB er med å hoppe :lsk:Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Ja ble litt mye fokus på sida nærmest, kanarifeltet, men vi for prøve å få med andre sida også i neste matchAlt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Ingenting er bedre enn å stå i svingen på match. Syngende fans har alltid stått i svingen.
RB-svingen var overraskende bra faktisk, man hadde mye bedre oversikt over banen enn det jeg trodde. Dessuten var det morsomt å se feltet, selv om synginga hørtes merkelig dårlig ut bort til midten av RB.
Mye smil og positive tilbakemeldinger fra folket i svingen, virka som mange syntes det var moro med syngende fans også der. Virka som om folka ble mer og mer med på sanger etterhvert som dem ble vant til oss, spesielt grekern var folk med på. Men også sanger/rop som "vi er med", Forza Fugla" var endel med på. Det er selvsagt de enkle sangene som det er lettest og få med folka i svingen på.
I forhold til feltet er jeg ikke i tvil om hvor det er best å stå. Ingen som klaga på flagging/tostangs, det var plass til opphenging av bannera og Ingen som klaga på Gilbert i 90 minutter. Generelt lite med syting her borte
Etter et par innkjøringskamper tror jeg stemninga kan bli meget bra, også i svingen. Kampen mot enga kan bli tidenes stemningskamp på Åråsen.
UFC stilte med ca 30 på feltet på RB, i løpet av matchen kom det endel andre bort så totalt var det ca 40 syngende. Til å være den første matchen gikk det over all forventning, og framover kommer det bare til å bli bedre!
Det er plass til flere på feltet i RB, 20-30 personer til hadde gjort susen.
RB-Feltet, 2 tribuner-1 lag:lsk:Kommentar
-
Ganske naturlig at halvdelen nærmest Kanarifeltet er den delen som er enklest og få med. De sitter tett inntil feltet pluss at vi står på andre siden.
Halvdelen lengst unna feltet inneholdt også noen østfoldinger, men neste match må vi prøve enda hardere på å få med begge sidene.Kommentar
Kommentar