Stemningstråd LSK-FFK
Collapse
X
-
Info fra Mykle om det nye opplegget i svingen:
Det nye tribuneopplegget på Åråsen. Mye rart har vært sagt og skrevet om dette emnet. Her kommer oppklarende info fra KFL-styret: Skrevet av Arild Myklebust (http://www.kanari-fansen.no/debatt/../omkfl/forfatter.php?id=11) - Det nye forsangerfeltet på RB er satt i gang og gjennomført av styrene i KFL og LSK. ForsangerKommentar
-
I teorien er det helt korrekt det Chrizza. Men Åråsen er kanskje den stadion med minst sjekk ved inngangene. Har du først kommet forbi vaktene ved billettlukene kan man spasere inn på hvilken tribune som helst, uavhengig av hva slags billett man har kjøpt.
I løpet av matchen mot FFK gikk det et par drita kanaris mellom Rb og feltet flere ganger uten at noen sjekka noe som helst.
Hilsen VK, som betalte 160.Kommentar
-
RB klarte seg bra til å være såpass få, men såvidt jeg forstod var jo nettopp poenget at det kun var et fåtall som skulle stå der for å trekke med seg de andre på RB, ikke at KFL skulle dominere både RB og Feltet. Det er mange som helt sikkert kunne gått over og stått på RB-feltet en kamp eller to for å se om det hjalp, det handler ikke om at man er så jævlig tøff hvis man tør å stå der. Men meningen var jo ikke at vi skulle splitte Feltet i 2 heller. Jeg synes godt vi kan prøve et par ganger til for å se etter forbedring, men det hjelper ikke å sutre over for lite folk, for det har vel aldri vært meningen at det skal være så mange der?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig kan man jo bare spasere rett inn på Åråsen hvis man er litt tidlig ute. Ingen sjekk eller kontroll på noenting som helst der i gården gitt.
VK, som alltid betaler.Kommentar
-
ja, men da må du vel være der litt mer enn to timer før kampstart. hafslund vaktene kommer hvertfall to timer før..
jeg er glad i åråsen altså, men å sitte der i to timer å vente, det tror jeg kan bli litt kjedeligmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
-
eller bare betale, ha god sammvitghet og tenke at du støtter laget du elsker.
Lars, evig ærlig brillemann som alltid betalerKommentar
-
Kommentar
Kommentar