FuglaTifo trenger sårt 4-6 personer som kan ta ansvar for våre storflagg på alle hjemmekampene i serie og cup.
Dette går ut på at du ved hver hjemmekamp har ansvar for ditt flagg ved innmasj og ved scoringer.
Flagging er en av mange måter som fansen benytter for å vise vår styrke og lidenskap for klubben og til spillerne. Vi ser på dette som en viktig oppgave og håper de som er interessert også ser det på samme måte.
Noen krav vi har til flaggbærerne:
Fordeler ved å ta dette ansvaret er likt som for FuglaTifo
Finnes ikke selvsagt!!
Litt om FuglaTifo
FuglaTifo består av en gjeng med gutter og jenter i alderen 14år - og oppover ( laaaaangt. oppover uten å røpe alderen min).
FuglaTifo har faste dager på lokalet, samt at lokalet er i bruk av enkelte undergrupper i KFL. Lokalet vi benytter er på gamle tribunen/ Notar og døren er merket med Kanari-Fansens logo.
Så for de som er interessert i dette bes ta kontakt med meg ved å sende meg en PM.
Håper massiv pågang, så ikke nøl med å melde deg :lsk:
Rune Kvalheim
FuglaTifo-ansvarlig
Dette går ut på at du ved hver hjemmekamp har ansvar for ditt flagg ved innmasj og ved scoringer.
Flagging er en av mange måter som fansen benytter for å vise vår styrke og lidenskap for klubben og til spillerne. Vi ser på dette som en viktig oppgave og håper de som er interessert også ser det på samme måte.
Noen krav vi har til flaggbærerne:
- Du/ dere møter på lokalet 45 minutter før kampenstart sammen med resten av FuglaTifo, så sant det ikke avtales noe annet. Kan du ikke møte på kamp av ulike årsaker må vi helst vite dette 2t før kamp slik at vi kan finne andre erstattere.
- Du må være 15 år eller eldre.
Fordeler ved å ta dette ansvaret er likt som for FuglaTifo
- Gratis inngang på alle hjemmekamper i serien.
- Fordel på kamper der det er rift om billettene. Feks i cup og på storkamper.
Finnes ikke selvsagt!!
Litt om FuglaTifo
FuglaTifo består av en gjeng med gutter og jenter i alderen 14år - og oppover ( laaaaangt. oppover uten å røpe alderen min).
FuglaTifo har faste dager på lokalet, samt at lokalet er i bruk av enkelte undergrupper i KFL. Lokalet vi benytter er på gamle tribunen/ Notar og døren er merket med Kanari-Fansens logo.
Så for de som er interessert i dette bes ta kontakt med meg ved å sende meg en PM.
Håper massiv pågang, så ikke nøl med å melde deg :lsk:
Rune Kvalheim
FuglaTifo-ansvarlig
Kommentar