NFF behandler Stabæk-hets mot Rösler
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Davy Wathne blogger om drittslenging fra tribunen, og kommer inn på stabæks hets:
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Stabæk-fansen fortsetter hetsen mot Rösler
http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/01/478401.html#comments
møkka-fuggel!!
Skrevet av: påsporet , 01.10.2006 kl. 22:19
lsk er og blir et møkka lag.. hadde det ikke vært for koren hadde kreativiteten vært lik 0%..
når lsk styrer en kamp er det kun i form av pumping av baller inn i feltet... gjeng med usympatiske møkka-tryner som hadde vært en skam å sende ut i CL-kvallik uansett!!
forza stabæk!!!
og ja... røssler er et forbanna tysker svinKommentar
-
http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/01/478401.html#comments
møkka-fuggel!!
Skrevet av: påsporet , 01.10.2006 kl. 22:19
lsk er og blir et møkka lag.. hadde det ikke vært for koren hadde kreativiteten vært lik 0%..
når lsk styrer en kamp er det kun i form av pumping av baller inn i feltet... gjeng med usympatiske møkka-tryner som hadde vært en skam å sende ut i CL-kvallik uansett!!
forza stabæk!!!
og ja... røssler er et forbanna tysker svin
Jeg tilter av å lese kommentarene om LSK på blabladet og VG så jeg må bare holde meg borte derfra.Kommentar
-
Haha, ikke sant. Stabæk var jo skikkelig mye bedre enn oss....not! Fotballforståelsen til denne fyren er tydeligvis ikke så veldig stor....Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Hvordan oppførte Stabæk Support seg på tribunen i går? Rykter skal ha det til at de også denne gangen hetset Uwe.
.. og da tenker jeg ikke på banneret.
-okb!Kommentar
-
Jeg hørte ikke hva de sang, eller at de sang i det hele tatt for den saks skyld... men de klappet i hvert fall i hendene, så jeg tror de sang også. Banneret synes jeg forresten var veldig morsomt; "Vi reiser hjem 19:45"hilsen pålKommentar
-
Helt tullete om det blir en sak av dette, jeg mener at såpass burde være lov på tribunen.Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
jepp, saken om reiser hjem 19:45 har nådd akersgata ja...
Og derifra er vel ikke turen opp til songsveien 75 og NøFF lang....
De må vel ha noe å bedrive uka med de også. Noen som vet Uwe sitt syn på denne saken forresten?Last edited by holmiz; 02.10.2006, 08:41.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Synes det tar litt av nå... Denne var da faktisk uskyldig nok. Får være måte på hvor surmaget man skal være!Kommentar
-
Helt enig. Banneret var veldig morsomt, men som man har sett, er det for tiden fundamentalistiske og politisk korrekte krefter som jobber sammen for å drepe ytringsfriheten både på tribuner og i resten av samfunnet. Det virker som de lykkes med god margin...Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg har forståelse for at NFF føler seg provosert av Stabæk-fansen, som så åpenlyst demonstrerer at de ikke aksepterer straffen fra forrige kamp. Samtidig synes jeg Fotballforbundet heller burde brukt energien på Nannskogs målfeiringer, som fort kan føre til opptøyer hvis han gjør det foran et mindre disiplinert publikum enn Kanari-Fansen.Kommentar
-
Her har Stabæk-support min fulle og hele støtte. Noe er alvorlig galt hvis dette kan bli en sak. Et av årets morsomste innslag på tribunen spør du meg.
Politiet mener at dette kunne provosere? Selv ikke den mest surmagede og selvhøytidelige LSK-supporter kan vel la seg provosere av noe slikt?
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Uskyldig spøk dette, kunne gort det samme selv. Hvis NFF virkelig gidder å lage sak av dette så har dem for lite å drive med i forbundet. Synes nå det er viktigere at dem får litt forgang på regelen om EØS-spillere!Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!Kommentar
Kommentar