Støtter stabæk support helt og holdent her. jeg oppfattet det humoristisk og nærmest som en unnskyldning fra sist. Hvis politiet er bekymret over at noen kan la seg provosere over dette anbefaler jeg dem å ha litt mer kontakt med virkeligheten.
NFF behandler Stabæk-hets mot Rösler
Collapse
X
-
Men er enig i at det bør være takhøyde for dette.Humor er viktig og jeg tviler på at så mange lot seg provosere.Personlig fikk jeg meg en liten latter.Kommentar
-
Helt enig i at dette er humor men ser det ikke som noe unnskyldning.På den andre siden ser jeg dette som et lite hån.Noe som bekrefter dette er at de anker boten fra NFF.Du anker ikke en straff og sier unnskyld på samme tid.Det er vel det som kalles dobbeltmoral.
Men er enig i at det bør være takhøyde for dette.Humor er viktig og jeg tviler på at så mange lot seg provosere.Personlig fikk jeg meg en liten latter.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Jeg hørte ingenting den omgangen (første) jeg satt foran Stabæk-fansen. Det eneste morsomme innslaget var når de sang "hold kjeft, bønder" og jeg knipset dette bildet:
Kommentar
-
Diskusjonen går friskt i VGnett...
Diskusjonen går friskt i VGnett også. Alle er vel enig i at dette er ganske trist av NFF. MEN det er jo samtidig å pisse på Rösler'n. Vil vi at han skal pisses på av disse $åkalte $upporterne? Vel, så er det greit, men da er spørsmålet - "Hva blir det neste?". Vi må jo for &#/&%#¤ ha noen å ta det ut på - Rösler'n?
Jeg lot meg irritere - litt i alle fall...Lystig, Smart og Kul - da er du kanarifugl...Kommentar
-
Yuck! (Neida, skjønte at det var kiden med capsen du mente)
Stabekk/Bekkestua er forresten ett gedigent bondehøl. Mer landslig får du det ikke!Kommentar
-
Det er jo foreløbig litt tidlig å klandre NFF. Det er jo delegaten som har sendt inn rapporten, og derfor han som har laget en sak ut av dette. NFF har jo tross alt ikke gjort annet enn hva som er rutine for hver eneste sak som blir rapportert inn, nemlig bedt om en redgjørelse. Om NFF gjør noe ut av det er noe annet. Det ville isåfall vært patetisk.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Da er det kanskje dette de kaller humor og selvironi på vestkanten? ...og dytte unga foran på denne måten... Undertone av ondskan og selvgodhet vet jeg ikke om jeg liker helt. Humor, skjemt og selvironi er greit... eller rett og slett kødd.
Humoristisk men ikke selvironisk dette med å gå 19:45. Var de så trygge på at kampen var i boks? Hmmmm skeptisk... Var det ikke en straffesituasjon som vippa andre veien på slutten der?
Lystig, Smart og Kul - da er du kanarifugl...Kommentar
-
Du lengter kanskje tilbake etter stadige 7. plasser?Kommentar
-
Jeg ser på meg selv som en person med relativt åpent sinn hva humor gjelder. Jeg ler av mye, til tider for mye og har en god porsjon ironi innabords. Men detta synes jeg ble for dumt. Prøve å uskyldiggjøre en usmakelig handling. Tydeligvis så har dem skjønt at de har driti seg ut og i stedet for å unnskylde seg så prøver de å le hele greia bort.. Brenn i helvette, skitne hunder...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Harm na gjort noe dumt så skal man ta straffa si, ikke bare prøve å være morsom og tro at det blåser bort.. Før kampen var stabekk support en gruppe med drittunger og nå er de en fin og kreativ gjeng? Sorry mate, den er jeg ikke med på...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg er av dem som synes banneret var kreativt. Måtte være nær en våt drøm for den personen som først kom opp med formuleringa!
Noen spark må vi tåle, og synes denne var godt innafor grensa. Likeledes synes jeg det var rart at Menighedens banner "Gi rasisme og albue-Occean rødt kort" blei fjerna fra Kristiansand stadion. Stor humor i mine øyne!Vidar Evje
Kommentar
-
Hele greia er at Stabekk support fnyser av bota de har fått. Hadde de droppa anken, og gått ut å sagt att de gikk over streken hadde det vært greit, da synes jeg det hadde vært en morsom greie. Men når de offentlig proklamerer at de synes bota er urettferdig og kommer til å anke synes jeg dette blir kun blir å kaste bensin på bålet...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar