NFF behandler Stabæk-hets mot Rösler
Collapse
X
-
HGar ikek sagt noe om det er kreativt eller ikke, synes timingen er dårlig og jeg synes hele greia hadde tatt seg bedre ut om de hadde tatt straffa si. Da hadde jeg sansynligvis ledd av banneret, nå synes jeg det er usmakelig.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Det var vel Stabæk Inferno som sto oppi kroken der, grunnen til at dem ikke stod på Diadora er fordi det ikke er noe spesielt stort kjærlighetsforhold mellom Inferno gutta og Stabæk Support. Hvorfor vaktene ikke fjernet dem har jeg ikke peiling på, men vaktene på Åråsen er vel ikke akkurat kjent for å være kompetente så dem skjønte vel ikke hva dem skulle gjøre tenker jeg.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Niks. For å rosemale tingenes tilstand har enkelte lagt sammen årets og fjorårets tabell og trukket den konklusjon at LSK i Rösler-perioden har vært Norges beste lag. Men heller ikke det funker lenger. Både Brann og Rosenborg er forbi oss. Og snart følger Start etter.Kommentar
-
Niks. For å rosemale tingenes tilstand har enkelte lagt sammen årets og fjorårets tabell og trukket den konklusjon at LSK i Rösler-perioden har vært Norges beste lag. Men heller ikke det funker lenger. Både Brann og Rosenborg er forbi oss. Og snart følger Start etter.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Vålerenga På Nett kobler Rösler-hetsen til den henlagte Mifsud-saken i banneret på vpn.no:
Hvis linken til bildet skulle slutte å virke:
Det er to tekstlinjer på en bakgrunn med Basil Fawlty (John Cleese) som lager Hitler-bart med fingrene:
Don't mention the war
Melding til Romerike Politikammer: Hva med å fokusere på innførsel av dopingmidler i stedet?Kommentar
-
-
Oppdaterte denne tabellen for de 5 beste lagene
Tabell etter 2005+ 22 kamper 2006
1.Brann 80p. (22 plussmål)
2.Rosenborg 79p. (26 plussmål)
3.Lillestrøm 79p. (13 plussmål)
4.Vålerenga 78p. (19 plussmål)
5.Start 78p. (11 plussmål)Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Nå har ikke jeg lest gjennom hele tråden idag, men lurer uansett på om det var noen i KFL som hørte disse naziropa til bukkene bruse?
Fant dette utsagnet på ett annet forum:
Jeg satt rett ved de som kom med disse ropene, og de kom med flere tilrop også til LSK-spillere under kampen, men ingenting gikk på rasisme. Disse nazi-ropene fant heller aldri sted. Det eneste som kom fra dem var at de rop noe på 'norsk-tysk'. Noe med scheisse osv., men nazirop var det aldri. Vanvittig oppblåst av media, og Rösler har nok bare hørt noen ulyder i bakgrunnen som han naturlig gjenkjente som tysk, og gått utifra at det var nazihets.
Ikke tro alt dere leser i media..
Vet ikke om jeg skal le eller gråte...Kommentar
Kommentar