Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Håper bare vi fyller svingen litt bedre enn de siste åra. Var direkte pinlig oppmøte det året Bjar la skoa på hylla. Alle mann (og kvnner) til Ullevål.
Håper bare vi fyller svingen litt bedre enn de siste åra. Var direkte pinlig oppmøte det året Bjar la skoa på hylla..
Jepp, og etter det året har det bare vært dårligere oppmøte! RÆVA! Det er en skam hvis vi ikke er 1500 syngende på onsdag. Vi kjemper om gull folkens!!
Jepp, og etter det året har det bare vært dårligere oppmøte! RÆVA! Det er en skam hvis vi ikke er 1500 syngende på onsdag. Vi kjemper om gull folkens!!
Enig. VIKTIG at folk stiller opp til denne matchen! Alle mann til ullevåll!
Var det bare meg, eller hadde tromma et høyere tempo enn vanlig i går?
Synes (i egne øyne) at jeg har både brukbart volum og en viss utholdenhet i å holde sanger gående, men i går var det flere ganger hvor jeg synes det var vanskelig å greie å synge alle stavelsene.
Greit at det er hopping som er det hotteste for tida, men jeg håper at det blir tilrettelagt sånn at vi aldri går på kompromiss med massivt sangtrøkk fra feltet!
Sleit litt med det samme som mot VIF. Ene kanten starter på en sang og så starter alle andre på en helt annen..
Men ser jeg bort ifra det var det helt knall i går. Bare synd vi ikke klarte å holde buret reint på overtid (som vanlig) :???:
Kommentar