Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
..at man viser disse personene at slik hets skal ikke forekomme på våre tribuner. Ta gjerne med homo- og samehets i tillegg til rasisme og diskriminering i tillegg.
Støtter okb helt her. Hvis ikke nå er den rette tiden til å reagere mot dette,- når er da det rette tidspunktet? Men ser desverre ut til at vi er i mindretall og at ledelsen i KFL også er av en annen oppfatning.
enig. Blir så jævla forbanna av at dette ikke blir reagert på like hardt som om det hadde vært andre rasistiske bemerkninger. Kan ikke fatte at noen syns at å markere dette er overreagering... Det er rasisme. Men vi trenger ikke bli superideologistiske av den grunn, det går an å gjøre det med f.eks det jeg tidligere har nevnt. Den gamle "ikke mobb kameraten min".
Vet at det ikke har noe med Lyn å gjøre, men det har noe med holdninger blandt supportere i Norge å gjøre.
Jeg har lest på div. andre forum at det faktisk er en del start og vikingsupportere som faktisk syntes hetsen var helt grei.. (Han må tåle såpass osv..) Begynner å glede meg til neste sørlandstur..:twisted:
Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
Vi har fortsatt en kamp igjen mot Start, og har dermed en god mulighet til å markere vårt standpunkt mot diskriminering og rasisme.
Er det da noen av dere som kan komme ned på åråsen og lage et banner som kan markere dette?
Vi i tifo gruppa har litt vel mye å gjøre for tiden og kunne gjerne trengt litt hjelp til dette. Vi stiller stoff og maling hvis noen dukker opp.
Kommentar