Nei til Ultras!
Collapse
X
-
Beklager hvis jeg ikke tilfredsstilte din nysgjerrighet Torolf. Du får spørre på PM om det var noe mer du ønsket å vite om meg.Kommentar
-
Jeg tenkte det kunne være av allmenn interesse å få avklart ditt forhold til Lazios Irriducibili, men siden du synes det er vanskelig å svare direkte på, kan vi la det ligge.Kommentar
-
Han har da svart har han ikke det? Han sa jo at'n liker sangene, trøkket og koreone til irriducibili. Eller er ikke det lov?Kommentar
-
Det var sikkert mange som likte sangene, trøkket og koreografien til Hitler-jugend også. Jeg synes det er interessant å vite om det er høyreekstremister i UFC. Det vil påvirke min oppfatning av gruppa. Og nei, jeg synes ikke jeg fikk noe fullgodt svar på spørsmålene mine, bare en oppfordring om å fortsette diskusjonen på PM. Dette handler ikke om min nysgjerrighet, men hva UFC består av og hvilke forbilder dere har.Kommentar
-
Du fikk da til svar at hvis jeg likte gruppa så hadde det ingenting med hva de står for politisk.
Hva hvis jeg svarer at jeg sympatiserer med Roma? En klubb som har 4-5 ultrasgrupper langt ute på ytterste høyre. Eller Inter? eller Juve?
Som jeg tidligere har svart i denne tråden så er UFC en upolitisk gruppe!Kommentar
-
Mener å huske at du har sett Roma live tidligere Torolf. Betyr det at du er høyreekstrem?Kommentar
-
Jeg bryr meg like mye om politikk som jeg bryr meg åssen det går med det kjente laget rollon i tredje div utpå nordvestlandet. Så der veit du det torolfKommentar
-
Utad, men de skiller seg ikke mye fra Laziale lenger i forhold til hvordan det var tidligere.Kommentar
-
Og en annen ting. Vi snakker ikke om hitler- jugend her nå. Vi snakker om supporterne til et fotball lag og disse supporterne er jævlig bra på tribunen. Men dem er vel veldig tvilsomme andre stederKommentar
-
Det er forskjell på å sympatisere med Lazio og Irriducibili. Hvis du ikke er høyreekstrem, kunne du kanskje bare skrevet at du tar avstand fra høyreekstremisme. Men det vil du av en eller annen grunn ikke si rett ut. Du sier egentlig bare at du ikke nødvendigvis er det.Last edited by Torolf; 26.08.2006, 11:43.Kommentar
-
Jo. Helt klart. Hvis man er på et Roma-derby merker man fort forskjellen mellom de to. I Laziali laget f.eks apelyder mot mørkhudete Roma-spillere, som førte til ENORMT sinne i Curva Sud. Ironisk nok hadde Lazio spillere som Liverani og Manfredini på banen, kanskje også Dabo. Så vidt jeg er klar over, noe jeg nesten er helt sikker på, har det aldri vært en unison rasisme fra Roma ultras, noe det definitivt har vært på motsatt side, fra Lazio Ultras. Det nærmeste er Paolo Zappavignas gruppering innenfor Boys Roma som har vist frem diverse bannere som ikke egner seg for fotballkamp, blant annet hakekors og jernkors. Ultras Romani har vel også gjort noe slikt, men mest for å provosere Livornos ultras.Kommentar
-
Kommentar
-
Det har vel vært skrevet nok ganger tidligere at jeg ikke er høyreekstrem.
Jasså, så du har stått i samme sving som Irriducibili?Kommentar
-
Vil bare gi all mulig creds til UFC!!
herlig med en undergruppe som engasjerer seg både med tifo og tribuneliv!- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Nemlig, her Thomas funnet fram til nøkkelordet. Engasjement er så utrolig viktig. Det bør være et felles mål for kanarifansen, et brennende engasjement for fugla på tribunen i hver eneste kampAlt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Og jeg sier ikke at Ultras'ene til kanaris er gale gærninger med lacost klær og caps som vil slåss med alt og alle, men veldig mange assosierer Ultras med akkurat det! Så DERFOR ser ikke jeg noen grunn til å kalle meg Ultras. Nettopp på grunn av assosiasjonen, og assosiasjonen var der før samtlige Ultras her rundt LSK oppstod.
Mener ønsker ellers ikke å provosere folk som vil vise at de støtter LSK ekstra mye, men vær så snill å unngå Ultras ordet da...
Og som alltid, alt i beste hensikt for Lillestrøm SK&KanarifansenHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar