Nei til Ultras!
Collapse
X
-
Kanskje, men du må huske på at man blir utestengt fra Åråsen av LSK og KFL om man sier høyt at man liker bluss.
Link: http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/29/478208.html
For dere som trenger forklaring til dette:
I artikkelen sier Per Mathisen følgende: - Det holder at de er sympatisører med gruppa. Da ønsker vi dem ikke på Åråsen.
Og når man vet at det eneste regelbruddet UFC noensinne har gjort er å blusse, så betyr Per Mathisens uttalelse at man er uønsket på Åråsen om man liker bluss.Last edited by Lars; 02.10.2006, 19:33.Kommentar
-
I artikkelen sier Per Mathisen følgende: - Det holder at de er sympatisører med gruppa. Da ønsker vi dem ikke på Åråsen.
Og når man vet at det eneste regelbruddet UFC noensinne har gjort er å blusse, så betyr Per Mathisens uttalelse at man er uønsket på Åråsen om man liker bluss.
Uansett blei jeg ikke spurt av vaktene ved inngangen forrige match, så regimet har ikke strammet skruestikkene maksimalt.Vidar Evje
Kommentar
-
Du skjønner godt hva jeg mener. Det LSK mener at man ikke skal sympatisere med må jo være det UFC har gjort av lovbrudd. Og selv om straffen vi har fått tyder på noe helt annet, så har vi faktisk aldri gjort noe "galt" bortsett fra å blusse.
Om LSK skiller mellom det å like bluss og det å sympatisere med UFC (noe de garantert gjør), sier vel det alt om at straffen vi har fått dreier seg om langt mer enn at vi har blussa.Kommentar
-
Jeg prøvde å få fram at det går lenger enn bluss, Lars, og tror du konkluderer riktig i siste setning over her. Som Mathisen ble sitert på i avisa: "- Det holder at de er sympatisører med gruppa. Da ønsker vi dem ikke på Åråsen."Vidar Evje
Kommentar
-
LSK har med andre ord slått sammen mange forskjellige ting, samtidig som de har gitt uttrykk for at det kun dreier seg om blussing. Straffen dreier seg like mye om at LSK
- misliker navnet Ultras Felt C.
- misliker UFCs logo.
- misliker klesvalget til mange av UFCs medlemmer.
- er redde for at UFC er, eller vil tiltrekke seg, bråkmakere.
Det er frustrerende at en organisasjon av LSKs størrelse ikke er i stand til å skille disse tingene.Kommentar
-
LSK har med andre ord slått sammen mange forskjellige ting, samtidig som de har gitt uttrykk for at det kun dreier seg om blussing. Straffen dreier seg like mye om at LSK
- misliker navnet Ultras Felt C.
- misliker UFCs logo.
- misliker klesvalget til mange av UFCs medlemmer.
- er redde for at UFC er, eller vil tiltrekke seg, bråkmakere.
Det er frustrerende at en organisasjon av LSKs størrelse ikke er i stand til å skille disse tingene.
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg støtter Lars her.
Men UFC bør absolutt tenke på hvordan de skal fremstå i fremtiden. Da mener jeg om ufc skal være en Offisiel gruppee, eller om de bare skal være en vennegjen i den vanlige kanarifansen uten å profilere seg så voldsomt med egene logoer og ultras navnet.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
sånn er det overalt. heftig med engasjerte supportere! :lsk:
de tar straffa si og vi slutter å sutre.... også forøvrig bør alle tråder rundt dette emne stenges, ødelegges, destrueres og aldri mer diskuteres!!!!- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...3650&page=9her har du bilder:lsk:Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Vet ikke helt jeg.....noe gikk galt ihvertfall
horra på Norge:lsk::lsk::lsk:nr 7
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
vel når man går isammen med LSK og KFL og lager ett reglemang, skal dette selfølgelig følges. men når man da alikevell går helt i mot dette, å blusser, da kan man begynne å lure hva problemet er. men når egen profilering står mer i fokus enn å støtte laget da er det ikke håp. man drar på tur, utenfor KFL , man finner egen pub og holder til for seg selv, da kan man stille seg spørsmål hva som egentlig skjerKommentar
Kommentar