Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan noen fortelle meg hva som var så bra med synginga igår? Jeg synes den var veldig ujevn, Her er karakterboka jeg gir til synginga mot Ham Kam:
fuglagospel Er det det i det hele tatt noen som gidder å synge denne? Er lenge siden det var noe trøkk i denne og igår var det nesten ingen som orket. Karakt. 1
Argentina Var mumle sang igår med dårlig trøkk. Beste trøkket da det ble satt opp et vanvittig tempo. Karakt. 3
Ascoli Bra trøkk i starten av kampen. labert i resten i forhold til hvordan denne kan runge. Karakt. 4
Lillestrøm våkn opp idag Dårlig trøkk igår. Og nesten ingen synger sangen helt ut. Karakt. 2
Ole Ole Vi elsker Lillestrøm Var også mumle sang igår. Karakt. 2
For vi holder med Lillestrøm Synes jeg var grei nok, men ikke det store. Karakt. 4
Forza fugla: Dårlig trøkk og døde ut raskt. Karakt. 2
Forza fugla inn med kula Var bra igår og denne trykker alltid bra. Er noe befriende ved å synge denne. Karakt. 8
Vi har Michael Mifsud Runget som vanlig bra. Karakt. 8
Robert Koren er suveren Samme med denne. Karakt. 8
Vi er med ropet Tenk om alle kunne tatt i på sangene som ved denne. Viser bare hvilket utrolig potensiale vi har. Karakt. 10
Vi er Lillestrøm kanaris - super LSK Er vanligvis en sikker slager, men var noe dødt også ved denne igår. Karakt. 2
WS-SNA-ÅÅÅå Var best i går. Virker som alle er med og hoppinga er bra. Karakt. 9
Sola den skinner Lillestrøm vinner Virket som om det var mange som ikke forstod at man kunne synge denne selv om sola ikke skinte. Karakt. 3
Lillestrøm er de beste-heia heia heia kanaris. Rop som stort sett alltid gir bra trøkk. Så også i går. Karakt. 8
Hvem er vi – kanaris Grei nok, men ikke like bra som Lillestrøm er de beste ropet igår. Karakt. 5
Bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm Slager. Virker som de fleste er med og hopper. Karakt. 9.
Karakter Kanarifansen igår: Generelt dårlig trøkk på evighetssangene, men noen sanger drar opp. karakt. 5
Synes dere er litt harde mot dere selv nå, i går satt jeg faktisk, for første gang på leeenge. satt på den nye tribunen. OG syntes faktisk at synginga i går var ganske bra (kan jo alltids bli bedre) men generelt så var det bra. Vi hørte dere godt, og dere tok i Har funnet ut en ting da. Og sitte er utrooolig kjedelig.
Synes dere er litt harde mot dere selv nå, i går satt jeg faktisk, for første gang på leeenge. satt på den nye tribunen. OG syntes faktisk at synginga i går var ganske bra (kan jo alltids bli bedre) men generelt så var det bra. Vi hørte dere godt, og dere tok i Har funnet ut en ting da. Og sitte er utrooolig kjedelig.
Det at allez allez vi elsker lillestrøm var mumle sang mot kamma er alvorlig feil. JEg jobba for tv2 denna kampen og sto ved supporterne fra hamar og den sangen var til tider enorm!
Enig. Den er bra, og trykka som en reint hælvette etter at vi gikk opp til 2-1 over lyn på ullevål!
Stemningen mot Kamma var bra syns jeg. Feltet var til tider høylytt, og RB fungerte enda bedre enn forrige gang. Flere ble også med på ropene mellom feltet og RB. Gleder meg til hjemmekampen mot enga
syns stemninga var bra jeg! fortsatt lite aktivitet når vi skal hoppe, iallefall noen steder.. prøve å få bedra dette lite gran, så begynner'e å komme seg
Jeg vet ikke om dette skal taes opp her, men jeg syns jeg tydelig har lest i tdligere tråd at UFC ikke bare bruker to-stangs o.l. som det kun står ufc på.. Vet ikke om de til denne kampen var for å irritere de som plages av det eller om de rett og slett ikke er klar over det?! noen som har svar?
Kommentar