norges beste suportere!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

norges beste suportere!

Begynner og ta seg til nå! Vi er nesten i overtall på ullevål mot lyn! på tribunen så ser vi i hvertfall ut til å vinne!
    det er helt for jævelig
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

vil ikke akkurat kalle det en prestasjon å være på høyde med lyn på ullevål. De eier jo ikke supportere. Det må være den mest patetiske gjenen i fotball norge. Komme fra en by med 560.000 inbyggere så klarer de bare å stille opp med drye 2500 på tribunene idag.

Men for all del, vi er Norges beste supportere.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• A.Bilet
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2005
      • 808

Var vi nesten 2000 i dag? Veit noen hvor mange vi egentlig var?
      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

Opprinnelig skrevet av hennern
        på tribunen så ser vi i hvertfall ut til å vinne!
        Jeg driter en lang marsj i om vi vinner tribunekampen! Jeg vil vinne fotballkampen!!!
        Last edited by mr.Jordbakke; 24.08.2006, 18:05. Begrunnelse: hater skrivefeil...
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
        Mr.Jordbakke

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

du har vel ett poeng der som jeg nesten må si meg enig i...

Kommentar

• okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

Jeg er helt enig med mr.Jordbakke. Så lenge LSK ikke vinner kampen, klarer jeg ikke å glede meg over prestasjonene på tribunen. Jeg er faktisk såpass sur og oppgitt nå at jeg ikke får sove.

-okb!
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

Vi var kanskje 1000 stk.

Men en ny skrytetråd trenger vi ikke, for vi var ikke så bra i går

Kommentar

• ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

Vi var absolutt ikke så bra igår. Og å være på høyde med liin betyr ikke en dritt.

Forresten lei av at vi skal honnøre oss selv som norges beste supportere hele tiden.
                Opp til andre å dedikere den tittelen til oss!
                Om vi sier det til oss selv mange nok ganger kommer vi til å se på det som en selvfølge og slutte og prøve å bli bedre.

Kommentar

• ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2506

Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Forresten lei av at vi skal honnøre oss selv som norges beste supportere hele tiden.
                  Veldig godt poeng.
                  Sjølskryt betyr ikke veldig mye for andre enn den som skryter.

Å si at vi er bedre enn andre/alle er det noen nøytrale (dvs. ikke-Kanaris) som må avgjøre.

Kommentar

• gorken
                    Administrator
                    • May 2006
                    • 1483

Om vi sier det til oss selv mange nok ganger kommer vi til å se på det som en selvfølge og slutte og prøve å bli bedre.
                    Er uenig i det. Dersom vi selv mener vi er norges beste supportere må vi også jobbe for det. Som vi har gjort hittil, og som jeg er sikker på vi vil gjøre i fremtiden. Rekruttere flere, sanger, flagg, tifo osv. Eksperimentere med nye ting.
                    I have this condition.

Kommentar

• ChriZza
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 4265

Synes uansett det blir feil av oss å mene det. vi er ikke akkurat nøytrale, og kommer heller ikke til å bli det.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

Vi har utrolig mye å gå på for at vi fortsatt skal være blant toppen i landet. Det er altfor mange som faller fra når vi blir liggende under i kamper.

I tillegg er vi ikke blant de beste i landet på det visuelle. Tifo har bedret seg utrolig i år. Men det synes også ekstra godt pga at ET har sitt dårligste år siden de startet opp med tifos. I tillegg har verken BT eller TT hatt sitt beste år i år, hva gjelder tifos.

flagging, bruk av tostangs og skjerf synes jeg vi ikke er blant de 3-4 beste på i landet. Her ligger det et stort forbedringspotensiale! Det flagges generelt kun noen sekunder når spillera kommer på banen og kanskje litt etter scoring. Her er vi milevis etter supportere av andre lag i norden og fremforalt sørover i europa.
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

Kommentar

• Fjeller'n
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 905

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                          Veldig godt poeng.
                          Sjølskryt betyr ikke veldig mye for andre enn den som skryter.

Å si at vi er bedre enn andre/alle er det noen nøytrale (dvs. ikke-Kanaris) som må avgjøre.

Min far sier at "Sjølskryt skal du lytte nøye til, for det kommer fra hjertet".

Stian
                          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• krisruds
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 839

Er inne på Bastionen sitt forum og leser litt etter siste kampen, mange bra og koselige mld fra folk der om oss.

Sitater:

1: Synes Bastionen til tider var bra i går. At vi skulle overdøve kanaris slik de fremstår i dag er utopisk. De ligger noen lysår fremfor oss oss hva gjelder både trøkk, sanger og synging!

2:FAEN ta de helvetes uendelige trommedritne til LSK. sykt sykt irriterende å høre på :twisted:

3: Du burde ha nok kunnskap om Ullevål til å vite at mikrofonene er plassert på en måte som gir bortepublikum fordeler. Selv om vi har vært bra, har vi ikke sunget ut klanen når vi har spilt mot dem på "bortebane". Allikevel høres vi veldig bra på TV. Bastionen lagde faktisk ganske bra trøkk i dag, selv om Kanari lagde enda litt mer. Kanari er vel forøvrig den beste supportergrupperingen på synging pr. i dag. Må forøvrig si at jeg også var litt skuffet over at de ikke klarte å fylle VG nedre i kamp hvor de kunne overtatt tabelltoppen, og ikke har mer en en halvtime til bortekamp.

Til slutt: Jeg lurer nesten på om det var fler LSK supportere enn Lyn supportere... Så at 90% av Hafslund tribunen reiste seg og klappa da LSK bytta. Hvor er de 4000 sesongkort holderene? Må jo være løgn og juks spør du meg! Hvis ikke vi har 4000 sesongkortinnehavere som nekter å bruke det. HEHE

Er noe bra lesing der da Men nå skal det sies at Bastionen er på nivå med trøndera da, det vil jeg påstå ikke akkurat er så bra.
                            Mulig dem har mange sanger, men jeg hørte bare den. Heia liin heia liin heia liin. klapp klapp osv. (den går noe SINSYKT fort på slutten BTW.) De er også veldig flinke til og vifte med skjerm. Men ser litt dumt ut når 500 man hoppe og vifter med skjerf når man ikke hører noe mens de gjør det.
                            krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• tHuLu
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 730

Opprinnelig skrevet av krisruds
                              Må forøvrig si at jeg også var litt skuffet over at de ikke klarte å fylle VG nedre i kamp hvor de kunne overtatt tabelltoppen, og ikke har mer en en halvtime til bortekamp.

Nå klarte nå ikke de heller å fylle hele nedre hva-det-nå-heter. selvfølgelig kunne vi vært flere men de er tross alt fra en halvmillionby.
                              For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

Vi fyller vg pluss et par tusen på andre tribuner mot enga. her har vi muligheten til å ta over ledelsen i eliteserien og så drar vi med 1000(?) i svingen. Jeg synes det er dårlig oppmøte når matchen i tillegg spilles 20 minutter unna.
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

Kommentar

• MoBee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 958

Enig med deg.
                                  En annen ting er at jeg stod på venstresida på matchen og følte meg faen meg alene om synginga. Greit nok at vi synger mye, men det er en lei tendens når vi opplever motgang at folk slutter å synge, og det er jo da vi må synge mest!! (takk til de ti andre som sang i motgang på den sida)

Kommentar

• Harvest
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 855

Vi var absolutt ikke så bra igår. Og å være på høyde med liin betyr ikke en dritt.

Helt enig i det du sier!
                                    Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

Opprinnelig skrevet av MoBee
                                      Enig med deg.
                                      En annen ting er at jeg stod på venstresida på matchen og følte meg faen meg alene om synginga. Greit nok at vi synger mye, men det er en lei tendens når vi opplever motgang at folk slutter å synge, og det er jo da vi må synge mest!! (takk til de ti andre som sang i motgang på den sida)
                                      Jeg sang på venstresia, var tamt der borte, men hørte noen folk bak meg også, kosli

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

vi kule står i midten

Kommentar

Working...